četrtek, 9. avgust 2007

Živalski vrt

Katka bla u živalskem vrtu...končno sm našla žrtev k je šla z mano gledat moje kolegice OPICE hihi :)!
Še dobr da sem mela zraven bivšega Lublančana, da sma našla v ZOO, ker sma tisto redno progo Kolodvor-Zoo itak zamudla (hihi)!
In potem se midva šetama po živalskem vrtu in hočma it pogledat rise, ko se naenkrat ful uščije... in tako sma bla prisiljena it v sobo z opicami, ko jih lahk od znotraj gledaš in sma tam čakala ene 20min da mine dežeka dežvati :) (sej ne da bi nama blo kej hudga :P).
Ampak pol je posijal sonček in tak sma šla še naprej gledat živalce :)! WoW levi so me čist fasciniral, taki big so...pa še gospodič kakadu je biu tak sweet... je kr pršu do naju v kletki in hotu od naju, da ga čohama in če sma nehala, je tak lepo prosu da bi še:)!
aaaa nice je blo, sm bla spet ko mali otroček (eni se bote strinjal da ubistvu sem froc :P, eni bote celo naštel par razlogov in dejstev, zakaj tako trdite :P... tudi prav, sam da se razumemo).

Cel dan je bil leeeep in tebi HVALA, ker si mi takega naredil!

9 komentarjev:

Alex pravi ...

:D..In so te sorodniki opice spoznal :D :D ??

Unknown pravi ...

iiiiiiii,ke lepoo

pa si pozdravla opice še u mojem imenu?sej bi vedle kera opica jim maha s štajerske:p

sam da si se mela lepoo:D

lp,rtm**

KaTkA pravi ...

pozdravla opice zate, majč...
alex ja opice so mi še kosilo ponujale :)

Unknown pravi ...

ej tenks katka...sam bom mogla jih sama it tut kmal kej obiskat...se mi boš pridružla:p?

KaTkA pravi ...

vsekakor...v živalski vrt VEDNO :)!
šit sam kakadu se mi je res u srčka vtisnu ker je biu taaaaak posrečen ej:)!
btw majč se mam kako slikco (tut najinih opic:P)...

Evie pravi ...

Aja točn, a pitona nisi pa nč pobožala :(. Pa hvala men za predlog :rofl:. Sm skromna ja :rofl:

KaTkA pravi ...

ja evie normalno da hvala za predlog :D ... sam si me res ti spounla ;) ...
daj nehi kakga pitona, že k sm ga u steklu vidla, mi ni blo kul :P

sm pa kakadujčka :) ... najlepši sweety je <3

Evie pravi ...

26. se pa men obeta zoo, wiii :). Najbrž bo šou še kuža zraven, jih glih morim po mejlu če morjo met kužkasti gostje nagobčnike gor :P.

KaTkA pravi ...

mislim da ni treba da majo nagobčnik sam da jim nekam vstop prepovedan (mislim da tisti otroški vrtec, k lahk mali otročki pujske pa kozice božajo pa to...) ...