sreda, 5. avgust 2009

Nova ljubezen

Tako, zdaj vem! Moja nova ljubezen: kolo in seveda vse, kar spada zraven. Vožnja po hribih in dolinah moje okolice ob skorajšnjem spustu sončka v noč je fantastična izkušnja. Zanjo me je navdušil kdo drugi kot moj dragi. Pripravljen je bil na vse, tudi na čakanje in motiviranje, da bom dosegla formo, ko bova lahko skupaj obdelala kakšno bolj zahtevno turo, kajti on je v kolesarjenju že nekaj časa in z lahkoto obdela pot do mene.
In tako počasi dosegam formo, ko lahko rečem, da sem sposobna prekolesarit vsako turico do nekje srednje težavnosti (z več ali manj postanki za pit in pojest energijske tablice). Moja motivacija je z vsakim predelanim hribom večja, vsake toliko dni dosegam nove rekorde, še dragi ne more verjet, kako hitro se mi vzpenja forma ( ja, dolgoletno treniranje košarke se pa le mora nekje poznat).
Seveda ne gre brez opreme. Ker sem za rojstni dan od lubijeve mami dobila kjutiš kolesarsko majčko, ni blo več izgovorov. Nato sva si na razprodaji dokupila še kolesarske hlače, dragemu čelado (js sm jo mela že od prej), nato še par praktičnih zadevic za kolo, za pitje ob kolesarjenju itd. in tako iz dneva v dan bolje poganjava najini kolesi.

Motivacije ne manjka, počutje, ko stopiš iz kolesa, je fantastično (in ne, rit me čist nič več ne boli :P). In nekje globoko v podzavesti si želiva (mogoče še letos) v Posočje, saj so tam ture za kolo naravnost idealne. Enkrat bo!! In tega se že zdaj veseliiiiim!

p.s. slikice v akciji in najine opreme bodo enkrat v naslednjih objavah, ko se bom sploh spomnila, da bi lahko kaj pofotkala :)!

4 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

A bjž no bjž :) - je fajn imet eno tako rekreacijo, ja in kolesarjenje je res kul :) - a vtaki vročini vama tudi šiba?

KaTkA pravi ...

hehe ja ja morm se mal pohvalit :P

ja no ko je tak vroče, grema pač bolj zvečer okol 7h na kolo pa je glih prav ... drugač pa mene itak zebe, ko se po hribu dol spustim, tak da si nabavlam zejle trenutno kolesarsko majčko z dolgimi rokavi :) hihi

Unknown pravi ...

ej predlog...tuki na dolensjekm, predvsem v okolici Klečeta je fuuul fajn za kolesart ;-P

KaTkA pravi ...

a res? bom to tut prečekirala mal na internetu pa enkrat te turice itak padejo :D
hvala za predlog ;)