ponedeljek, 27. julij 2009

<3

- obožujem tvoj nasmeh, ki me pomiri
- obožujem tvoje "kreganje" name, ki to sploh ni... ker me s tem delaš boljšo
- obožujem, da zaupaš vame, s tem me delaš še bolj samozavestno
- obožujem, ko se stisneš k meni kljub temu, da je vroče in me lubčkaš do onemoglosti kljub temu, da sem se pravkar prebudila in je moj zadah grozen
- obožujem, da me motiviraš za vsako stvar, ki mi koristi
- obožujem, tvojo vztrajnost, ko ne popustiš v trenutkih, ko bi js že odnehala
- obožujem tvoje telo, ki me vedno znova opominja, da si zame najlepši na svetu
- obožujem tvoje učke, ki mi z enim pogledom povejo, kar čutijo
- obožujem ... preprosto TEBE!!!

PETER, LJUBIM TE!! ******

6 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

zalublenka :P

KaTkA pravi ...

js v lubčija, ti v zelenjavo :P (kdaj prideš na zelenjavno juhico by katka :P?)

Maychi pravi ...

Iiiii.. Full lepo napisano :)

KaTkA pravi ...

hvala maychi :)

Evie pravi ...

Pocukrankaaaa :P

Sej je prav, vsaj vidim, da nism edino lebdeče osladno bitje :D

KaTkA pravi ...

@evie: ja dolgo sm čakala na kej takega, zdej ko pa mam, hočem pa to celmu svetu povedat :)
in ja, obožujem take pocukrane zadevce :) that's why i like your blog :)