torek, 14. julij 2009

Back home ...


Konec je najinega tako željenega in težko pričakovanega dopusta ... letos so bile najine prve počitnice, ki sva jih načrtovala skupaj ... in tako je padla odločitev, da greva na Mali Lošinj :), ker sem hotela mojemu dragemu pokazati, kje sem preživela svoje otroštvo na morju.
Zraven sma mela tut kolesa in sma celi otok prevozila gor in dol tako, da sem tudi jaz odkrila kotičke, ki jih prej nisem poznala. In ker sva oba fanatična navdušenca morja, sva seveda uživala, ker pa sva bila še skupaj in to prvič, pa naprej sploh ne rabim razlagat, da je bilo vse popolno :).
Kljub temu, da sva mela nekaj neprijetnih prigod kot je gumidefekt (seveda je moj dragi gumo zamenjal z lahkoto, js je sploh ne znam) in toča ( hja lahko sma le upala, da bo vse vredi z avtom), se bojo te počitnice zasidrale v naju kot neverjeten spomin.
Zdaj pa sva nazaj v realnosti doma, kar pomeni zopet voljo, da se vsedeva za knjige in štartava še preostalim izpitom naproti, ampak vseeno sva drug z drugim, zato boma vse skupaj opravila z veliko večjo motivacijo.

Pa še majčkeno slikic za pokušino :)!






6 komentarjev:

Luka pravi ...

...
lepo
Mali Lošinj je ful lep:)
vidim da sta kr uživala:)
...

KaTkA pravi ...

Res Mali Lošinj je ful lep pa še blizu je :) tak da je zadetek v polno.

seveda uživancija na polno :) kaj pa drugega ;)

Izgubljena. pravi ...

wau una prva fotka tzmagaaaa :))

KaTkA pravi ...

@vađajna: se vidi, da je moj telefon car :) kak dobre fotke dela :D

Katykaa pravi ...

Treba je izkoristit dneve v dvoje in vidva sta na polno to izkoristila. Pa še vreme vam je služilo, kot je vidit!

KaTkA pravi ...

@Katyka: ja vreme je blo super, eno noč je sicer neki deževalo ampak je blo naslednji dan spet sončno :)