četrtek, 25. junij 2009

...

TIESTO je car in pika. Ne, TIESTO je super car in klicaj!
Včeraj je gospodarc skakal v luft! In midva z njim. Prava akcija, paša za oči in ušesa... ravno pravi balzam za najine utrujene duše od učenja ... in polomov.

Tiesto je zakon ... pa še lušten je... nekako podoben mojemu mačkonu <3 (s tem, da ga moj oh in sploh prekaša :)!!)

BOMBAAA!



4 komentarji:

Samosvoja pravi ...

Ocitno ste res vsi uzivali vceraj. Moram tudi jaz enkrat probati, da vidim kaj je tako dobrega na njem. ;)

KaTkA pravi ...

ja uživancija :) ta muska ne sede tak na navadnih zvočnikih ... najboljši filing je, ko začne sam tiesto vrtet na hudih basih :)
moraš probat!

bubbles pravi ...

ej, samo sta si res malo podobna!

KaTkA pravi ...

ja bablz sej ti pravim, res vidiš podobnost :) pa še isti okus za musko mata :) drugega tiestota mam doma hehe :)