nedelja, 4. januar 2009

Skok v 2009!

Pa smo spet v novem letu, spet v času, ko se bom še pol leta motila in namesto 9ke pisala še zmeraj 8ko :)! Praznikov je konec, spet smo se vrnili na stare tirnice, pravzaprav so se zdaj začele resne stvari kot izpiti in kolokviji, kar pomeni tudi konec lenarjenja.
Vem, da bo pri meni leto 2008 ostalo zapisano z zlatimi črkami, ker se mi je zgodila ena najlepših stvari na svetu - spoznala sem Petra, se v njega noro zaljubila in zdaj ustvarjava pravljico! Vem, da bo ob njem vse lažje, nič ni nemogoče! Zdaj naju čakajo težje preizkušnje, saj prihajajo nič kaj rožnati časi (glede na napovedi precej črnogledi), ampak vem, da sva skupaj zmagovalna kombinacija :)!


Zato vsi, ki prebirate moj blog, se kdaj naključno ustavite ob mojem postu ali pa ste nenamerno zajadrali na to stran, želim vam vse lepo v 2009, naj vas napovedi ne prestrašijo, težave ne potisnejo v kot in naj sonček sije vse dni v letu.

4 komentarji:

Katykaa pravi ...

Enako tudi vama!:***

Uživajta v svoji pravljici

Izgubljena. pravi ...

Hah :D - jaz sem pri svoji novoletni objavi najprej napisala "Srečno 08!" :D Mater... Dobr, da je Matic pogruntov pa mi "prijazno" (beri srhljivo posmehljivo :D) sporočil :) .


Sicer pa res - katja, sploh ti še nism tko zaželela srečnega pa zdravega nula devet... Upam, da nama letos uspe kšn miting??? :)

KaTkA pravi ...

@Katykaa: hvala :)

@vađi: ma letos pa itak da nama bo uspel:), jah se boma u živo polupčkale okei ;)?
hja tale menjava številk pa ni tak prijazna ane :P?

Evie pravi ...

Katka, v dvoje je vse lažje ;) Vse najlepše še enkrat*

Men je tok lepo gledat vajine slikce, tak kjut parček sta <3