torek, 6. januar 2009

Blogec v novi podobi

Moj blogec se je majčken preobleku in reko, da bo oblekel sveže barve :) ... na glavo si je pa nadel kjut slikico, ki je brez kakršnega koli globjega pomena ;)!

p.s. objava samo za informacijo, če slučajno kdo ni opazil novega stajlinga ;)

Želim odzive, kako vam je všeč oz kakršnekoli predloge za popravke. Hvala!

6 komentarjev:

Maychi pravi ...

Je prav težko zgrešit novo preobleko.. Moram priznat, da mi je res full cute..

Sem se pred dnevi tudi sama lotila stilske preobrazbe bloga in na koncu obupala..

Izgubljena. pravi ...

O copataste roza barve jeeeeeeee! Like it veri veri mač!

(tud jaz kr vedno obupujem nad stilskimi preobrazbami)

KaTkA pravi ...

hehe punce sam ideja ideja :)

so me že zezal, kaj pomenijo copatki :) ...

ja men je tut roza ful kjut barva, zmeri bolj sm vijolčkasto rozasto navdahnjena :)))

p.s. upam d sm odprla sezono preobrazbe (leti na Maychi in vađi :P!)

bubbles pravi ...

uuu, ful čedni copatki na vrh! a so tvoji ;)

KaTkA pravi ...

bablz, niso še moji, ko bom velka bom mela take copatke ;)

Tanja pravi ...

Jez sm pa misnla, da sm pršla na svoj blog... mam namreč isti template... ;).