petek, 22. avgust 2008

Me being more optimistic!

Baje morm postat večji optimst! Pa poglejmo kok mi bo ratu moj prvi post brez pesimizma.
In tak sm začela razmišlat, da bom napisala post, v katerem ne bom nč jamrala, ampak bom usmerila moje misli PO NARJENEM izpitu :D...
Okej, takoj po izpitu (odpisanem) se bomo spravl s sotrpini na kavico in se tolažli (že plavam proti pesimizmu!)... potem potem potem ... bo sledil shopping time (al pa tut mogoče ne, ker mam neko vraževerje, da ne smem takoj po izpitu v trgovine (še za jest si redko prvoščim, ja sej vem stupid me!)... najbrž se bom prej naspala in potem bo pa že to vraževerje definitivno mimo!

Mam pa neko veselje, da grem delat (stupid me no.2) ... nism že 2 leti in zato, se bom spravla delat ne glede na rezultate izpita ... in služit svoje dinarčke, da potem se odpravimo kam na lepše, na morjeeeee in feštam naproti!

Jutri mi bo celo uspelo it med ljudi ... wau v trgovino bom uspela pridet, da si zalogo kave in banan naredim (za bananin šejk!).
V glavnem to mučenje bo trajal še en teden, potem pa The old Katja will be here... so get ready!

Tak da uresničimo obljublen sladoled in seveda kavice in vse mitinge, ki so domenjeni!

P.S. Was that an positive post or what :P!? (kej več v teh dneh nism mogla spravit iz sebe :smajlikiseopravičuje:)

10 komentarjev:

Anja pravi ...

hehe... sej ni treba, da so posti samo optimistični! Prav je tudi, da spravš iz sebe kar te mori in ti ne da dihat (vem kako je, ker sem sama ista in se tudi sama kontroliram, da pišem o vsem drugem- le o izpitu ne)

Js držim pesti, da rata. RES! Pol se pa dobimo!!! :o)

KaTkA pravi ...

ja sej maš prav, posti morjo bit tut začinjeni z drugačnimi čustvi, sam mi je pa že groza, ker zadnje čase ne znam nč drugega kot jamrat :)!

veš, da nam bo ratal, pol pa se dobimo na dooooooooolgem babjem čveku, joj kok bo super :D, takrat bomo mele velik za čvekat, ko boš ti na nov vseljena ;)!

good luck na izpitu isto tebi ***

bubbles pravi ...

to je itak zdej sam obdobje, kjer so jamrarijo krivi izpiti, tko da nič bat. ampak vseeno pohvalno. in itak, da boš nardila!

KaTkA pravi ...

ja sej taka obdobja pridejo, pol pa spet ni ne duha ne sluha o kakem izpitu :D!
si bla kej ta čas pr vikiju? js od najine tortice sploh še ne ... pa sm meter stran doma :D

Izgubljena. pravi ...

Lol! :D Tole s šopingom je pa že čisto globalno postalo... :D Sem si jaz tudi to obljubila in prav ne mislim prizanašat denarnici! :)

KaTkA pravi ...

sam res ja šoping je eno tako univerzalno sredstvo motivacije :) vsaj čist mal :P!
sej je treba, ženske mamo pač to u genih in tu ni nič narobe :) denarnica zdej itak počiva, ko smo me itak skos doma tak da tu spljoh ni panike, če jo mal znucamo po tem;)!

Nihljaj pravi ...

Meni se bo zmešalo, ko naredim te izpite oz. dva :P

Joooj!!! Komaj, komaj čakam :)

Evie pravi ...

Katka te čist razumem in extremno podpiram pri preganjanju pesimizma, js sm se ga že skoraj znebila, na plano butne samo še ob slabih dneh.
Hvala, da si mi ga danes pomagala pregnat hani**

Sladoledek booo!

KaTkA pravi ...

@evie lubči sej veš da vedno ;), dve babnce na kupu kamot najdejo pravo rešitev :)!
sej ti pa si men polepšala dan že s sam s tem d nisem edina, ko se zjoka in ji je pol lažje :D! ***

bubbles pravi ...

dejansko mi ni ratal. pa bi septembra lahko, kaj pravš?