sobota, 22. marec 2008

Velika noč

Vsako pleme, vsak narod na nekakšen način praznuje začetek pomladi, Katoliki pa to obeležijo s praznikom Velika noč, ki je zanje najbolj pomemben praznik, ko je Jezus vstal od mrtvih, kar se kaže tudi v simbolih hrane. Velika noč je prestavljiv praznik, ki pade na prvo nedeljo po pomladni polni luni in je seveda odvisna od drugih krščanskih praznikov. Globji pomen imajo ti prazniki predvsem za globoko verne, ostali pa vidijo pomen samo v prekomerni hrani :).
Pri nas so ti prazniki namenjeni barvanju jajčk, geometrično natančnemu rezanju francoske solate, ki pripada izključno mojemu atiju in temu, da obiščemo (ali oni nas) sorodnike, predvsem babi in teto :).
Nevem, kdo se bolj veseli pri nas Velike noči - tamali bratranec, ker bo spet dobil na tone čokolade ali moj tamali brat, ker bo spet lahk z užitkom jedu šunko in hren s potico ... :). Js osebno se najbolj veselim Kinder jajčke, upam, da mi bo zajček letos namenil vsaj eno no ... čeprav nisem več otrok :)! Ko sm bla pa mala, so nam pri babici skrili pod drevesa in v okolico hiše čokoladne zajčke in jajče, mi pa smo potem to iskali in se zabavali. Ampak takrat je blo za spremembo ful lepo vreme in že toplo, danes pa žal celo sneži (svet obrnjen na glavo!)...


Vesele velikonočne praznike in ne pretiravat s hrano pa veliko čokoladnih zajcov, jajčk in druge čokolade :)!


6 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Jaaa, tudi jaz se najbolj veselim čokoladnih jajc:) - se že veselo bašem :D

KaTkA pravi ...

js pa še nič kinderjajčk dobla :( ... sej bom dons pr babici :D :D

lahk bi še kej zame pršparala vađajna :P

Anonimni pravi ...

See here or here

Evie pravi ...

Hihi čokoladna jajca ja, jih mam že tok da mi pri ušesih vn gledajo :rofl: Dobr da je velika noč samo enkrat na leto :)

bubbles pravi ...

heh, prepozno sem vidla oni del z "ne pretiravat" :)

KaTkA pravi ...

hehe evie jaaaa čokoladne jajčke ... js sm jih pa premal dobla :P, še bi jih mela :)

bablz :) ... to bi lahk že od lani vedla NE pretiravat :P!
js nism, ker nism mogla dobr grizt zarad aparata, mi ga je glih našpanu v petek :) vsaj neki dobrega ane :)