četrtek, 27. marec 2008

Minuski in pluski

- negativne misli, ki so posledica ne glih briljantne preteklosti, ampak
+ da se te misli odstranjujejo z mojega dnevnega reda po zaslugi par ludi, ko mi "cukrajo" glavo s pravimi blestečimi mislimi :) (you know who you are)!
+ da sm odkrila eno lušno poslovno priložnost (kot jo imenujejo) in se mi kr nasmeji ob misli nanjo, je pa res, da je treba garat :) pa še noro velik zakon ljudi spoznaš... ni razlogov za ne probat:)!
- da sm se pred par minutami s flašo naslonla na telefon in sprožla hitro klicanje... in poklicala mamico (z atijem sta odpikirala na morje za par dni) in jo ZBUDILA (buča prava js!!), pomoje je misla, da najmanj umiram, js pa sploh dojela nisem ...
- da smo dans pisal kolokvij (poskusni) pri kazenskem pravu in ugotovili, da en drek znamo, smo se pa pr končni nalogi, kjer je primer, tak super spričkal (kar je pozitivno), sam js sm še zmeraj prepričana da mam prav :P ... bomo vidli jutri na analizi kolokvija :)
+ da je čokolino najboljši izum al pa pridelana hrana ever!... bolj k sm stara, bolj mi je ušeč (mi prav dol visi, ko enkrat ne bom več mela zob, ker čokolino je za VSE:P)
- / + (nism se še odločla) da sma s tamalim bruderjom sama doma čez vikend... pomoje nama sploh ne bo tak slabo, tak da se odločam za + :P
+ Kinder jajčke pa Smrkci: ni lepše kombinacije :)
- mislim, da ste po tem postu vsi prišli do zaključkov, da še nism stara 20 :P (pa sm, nanananananana :P)

In še tale video, ki me je res nasmejal do konca :)

3 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

iii, kakšna kjuuutiiijaaa - oba bi prečohala čiiist :)

KaTkA pravi ...

ja ful sta lušna, sam najboljše mi je pa ko mami komi k seb pride po šokovih od kihanja tamalga :)

Maychi pravi ...

Tale video sem pa že tisočkrat videla, ker je res too much dober in ga kar ne moreš nehat gledat..

Sem ti pa prav fovš, ker sta sama doma z bratom.. To je res velik plusek (samo če ne boš spet kaj mami klicala, ko boste imeli žurko)..