ponedeljek, 25. februar 2008

Priznam,

- da je današnji dan res čuden, čeprav je tak sonček zuni sam verjetno se sam men tak zdi ker je pondelek
- da še moje vnetje mehurja kr ni čisto pozdravljeno, se pa vidi da so antibiotiki začel prijemat ...
- da se morm spravit učit pa se mi lubi glih nič :P
- da sm si uspela pospravit pisalno mizo in je cela soba videt bolj pospravljena :)
- da mi ni useen, da sm spet nekoga razočarala, sam kaj čmo če nisma na isti frekvenci
- da me skrbi zdravje prijateljičinega dedka

In ja PRIZNAM, da mi nekdo skos hodi po glavi in moje misli zaposluje z vsemi mogočimi idejami :) (stavim, da je že ful zmatran, ker se to dogaja že lep čas)

2 komentarja:

Evie pravi ...

Uuu, priznam da ... To mi je bla pa vedno tok fajn tema na Cosmotu, tale nekaj dobrega, nekaj slabega ji do kolen ne seže :S

KaTkA pravi ...

jah priznam, da mi je tut ful dobra tema bla ... :)
zato pa lahk na svojem blogu delam KARKOLI mi zapaše :)
tak da tuki so moji priznamčki :P