nedelja, 27. januar 2008

Prvič letos na snegu...

...z novimi smučkami afkors!
Včeraj mi je končno ratalo it smučat. Šli smo na mariborsko Pohorje, in sicer na Belvi (na Arehu), to je tista proga, ki se nadaljuje čisto do Maribora in kjer vozijo Zlato lisico ... seveda pa mi nismo šli čisto do konca po tisti hudi strmini. Bla sm pa z družinskimi kolegi - s tamalim Timijem, ki bo letos star 6 let in z njegovim fotrom, Androtom, ki pa je tudi učitelj smučanja tak da sm mela privat lessons :)!


Blo je super, s Timijem sma smučala k velka:) in se skupi furala na sedežnici, zraven pa mlatla milko in fruttabelle.
Smučke so ful faine, tak super grejo in you won't believe it - nisem niti enkrat padla. Mogoč je to začetniška sreča pa to, da sm bla bolj previdna, ker sm bla pač prvič po dolgem času spet na smučkah, ampak vseen.... zadopadlo se mi je sto na uro tak da zdej samo čakam, da me kdo kam spet spravi na smučanje, drugač grem pa kr sama naslednji vikend hehe:)!
Čeprav snega ni blo nikjer več videt, je bla proga ful dobro pripravljena in se je blo res fain smučat, sploh ko je smučka fain zagrabla :).

Pa še en pogled s sedežnice na progo:


I love it, res je blo super in hočem še večkrat it!!
Potem pa je moja mami naredla tak dobro kosilo, da smo malo praznovali v družinskem krogu rojstni dan tamalega, tak da smo vsi skupaj - mi trije iz smučanja, Timijeva mami iz Šmarja in babi in teta z družino iz Grobelnega - jedli postrvi in najbolšejšo saher torto by my mami:)

2 komentarja:

Andrejka pravi ...

Bravo moja Katjuši...supr da ti je ratal se it smučat in da si preživela ;))
zej pa kr redno tole...da se pol lahk prdružiš naši smučarski reprezentanci :) Js predlagam...smuk ;)

***RTM***

KaTkA pravi ...

hehe ja zdej k je ena naša poškodovana, lahk js noter uletim... sej ne bo kake vlke razlike :P!

hja itak redno... sam tebe še prepričam da se spraviš na smuče, pol sma pa zmagale :)

RTM right back:)!