ponedeljek, 28. januar 2008

One down, few more to go...


Kak hiter čas teče, smo že mimo 1.semestra v 2.letniku... in tu je biu tudi prvi izpit Kriminalistika, danes pa so nas presenetili rezultati (ki jih je naš referat uspel celo dati na internet - plosk plosk).
Dobila sem 7ko. Sej po eni strani sem čist zadovolna, da je mimo, sam po drugi strani pa se mi zdi že butasto, ker mi nekak sploh ne uspe spravit skupi za 8ko, ampak dobro - z malim je treba bit zaenkrat še zadovoljen :)!

Torej en je že za mano, drugi pa me čakajo vsi konec maja / začetek junija ... en dvojček, en trojček in dva navadna izpita... še bo pestro, sam do takrat pa še mal relaxing in feštanja...

Samo mi študentje prava smo idealni primer zabušavanja (če nam gre seveda prej use po planih v prejšnjih letnikih) - po septemberskem roku zabušavamo oktobra, novemba in seveda decembra, razen da hodimo na predavanja, se redko kdo približa kaki knjigi al pa skripti na več kot meter (in še to ko jo domov nese, če jo je uspel celo že nabavit), potem pride januar, ko mamo največ 1 izpit pa še za tistega nam je muka se učit. Februar itak mine kot da bi rekel keks in evo nas, tukaj je marec, ko se začnemo zavedat, da nimamo pojma in iščemo različne načine, da se čimprej prikopljemo do znanja - kar potem zgleda tak, da smo asocialni približno od aprila pa nekje do junija ... in če nam ostane še veliko, zna bit, da tudi večino poletja ne pogledamo kej dosti ven :) ...
Ampak sistem je tak, spremenit se nč ne da, torej - enjoy dokler še lahko:)!


Pust, here we come :) ...

9 komentarjev:

Alex pravi ...

Heh pomoje,da smo kr vsi taki,da zabušavamooo :)..Jz z diplomsko že od lani zabušavam :P...

KaTkA pravi ...

hehe okei ti si vsaj do diplomske pršu :) ... js pa že zdej :) ... sam če je pa idelan čas, ol k se bom pa učila, se bom pa po glavi tolkla zka nism več žurala :P - ne smem si tega pustit :P

Evie pravi ...

Čestitam za izpit. Ti si najboljši dokaz da se da žurat in fax delat naenkrat :D

KaTkA pravi ...

ja itak da se da, sam takrat k se učiš se morš res učit, k ga pa žuraš ga pa žuraš tut na pouno pa je to idealno:)...

Andrejka pravi ...

ja no, ok nej ti bo...ti bom spregledala tole 7-ko. sam drugič ima da mi najmanj 9 prneseš;) sej pa veš da si večja brihta kot sam za 7;)

KaTkA pravi ...

hja Drejčy z veseljem, sam nekak mi ne rata na to 8ko pridet:(! skos mi neki fali, ne glede na to ka nareim! grrrr ...

bom se potrudla, oblubim;)!

Pomaranča pravi ...

čestitke za izpit!
no, jst sem pravi eksprert v zabušavanju, tako da alex in ostali, diplomco sem pacala 3 faking leta!!!!! torej, kdo je zabušant? LOL

KaTkA pravi ...

ei pomaranča, sej diploma je še sam pika na i, tak da se mi to ne zdi tak hudo, če si vmes delala pa to :) ... hujš je če letnik pacaš skupi tk doug :)
zabušanti smo pa kr lepo po vrsti vsi :)

bubbles pravi ...

zarad tega zabušavanja je še tolko boljše bit študent :)
pa čestitke drugač :*
(ja vem, zgodnja sem :))