sreda, 2. januar 2008

Prazniki so mimo...

Pa smo dali mimo še ene praznike, dočakali leto 2008 in zdaj nam ne preostane nič drugega kot se zopet vrniti v vsakdan :)... s tem pa ne mislim nič slabega, ker komaj čakam, da se začne spet fax in se vrnem v utečen ritem. Saj ne rečem, da mi ni bilo super, da nisem uživala... ravno obratno: imela sem se super, čeprav sem se delno zdravila in nekaj dni odležala v postelji z vročino... ampak kljub temu je bilo lepo.
Na božični večer smo bili vsi doma in dobili smo obisk. Prišla je moja sestrična in njena family, kar mi je blo ful všeč, ker božiča še nismo preživeli skupaj. Res smo se meli super, saj so si vzeli čas in tako sva z mami pripravile super večerjico, potem postregle še s super slaščicami in kuhanim vinčkom po polnočnicah.
Naslednji dan, 25. na božič smo bili povabljeni k babici in teti na kosilo. Ker smo ponavadi preživeli božični večer skupaj, letos pa ne, smo naslednji dan kosili skupaj. Teta je pripravila res božansko kosilo, vedno se neverjetno potrudi, da zadosti našim željam. Po kosilu pa smo si privoščili še koncert New swing quarteta v cerkvi Sv. Jožefa nad Celjem, ki je nekako že tradicionalen, a jih vsako leto zamudimo. Nisem vedela, kaj pričakovati od njih, a bili so zakon, res so odpeli enkratno, čeprav je edenga od ustanovitvenih članov zadela kap in ga je nadomeščal mlajši sin enega od članov.
Naslednjih nekaj dni smo bili gostitelji par obiskov, ki so že praktično vsakoletni, jaz osebno pa sem bila taksi, saj sem tamalega vozla na treninge, tekmo in seveda na fešte (le od kod mu feštarska kri :P), vmes pa sem se skušala še kaj naučit, čeprav je bila to bolj postranska zadevica :).
Na Silvestrovo sem bila bolj umirjena (nisem mela več energije, da bi kje slučajno hudo feštala, ker mi zdravje ni dopuščalo!) - ob polnoči sem bila v Celju na ulici, kjer so igrali Čuki in naredli prav faino fešto, da nas ni zazeblo. Z Andrejo sva prinesli še kekse in super večer je bil tu :)... Drejčy, tole boma ponovile ;)!

Danes pa spet nazaj v LJ, saj so jutri že predavanja ... ampak jutri grem še po smučke v Begunje (Elanova tovarna in poceni lanski modeli), ker sem se odločla, da se naučim smučaaaat :) (o tem kdaj drugič :P) ... upam, da jih dobim, ker je blo slišat, da so vse razprodali ...

Še enkrat: SREČNO 2008 ... make it fantastic!

6 komentarjev:

Andrejka pravi ...

Katjuši, definitivno boma ponovile... sploh to, da prneseš tvoje megastične kekse LOL;)... tak super se pa že dolg nism mela,sploh pa je blo vse tk fajn na izi...no razn pol tvoje divje vožnje nazaj domov;) Js predlagam ponovitev že kr v roku 1 mesca.party oooon;))) ***RTM fuuuuuuuuuuul***

Alex pravi ...

Ej tiii srečnga pa zdravga :* :D

KaTkA pravi ...

hehe drejči jah sori no k sm tak "divjala" ... ne praši kaka megla je bla pol domov ojej!

alex hvala enako, tudi tebi srečnega pa zdravega :* ;)

Andrejka pravi ...

no glavn da si srečn in varn pršla domov. veš da neb prenesla dab se moji lubci kej nardil! *mwaaaaah* :)

Evie pravi ...

Uuu, js se bom tud učila smučat :) Kdaj se gremo kotalit po hribih??? :PPP

KaTkA pravi ...

evie kdaj se boš učila? hehe ja ei js zlo kmal... sam čelado še morm kupit ;) ... pol pa najdit nekoga k me bo prenašal k se bom kotalila :D