petek, 4. januar 2008

Mi gremo pa smučaaaat :)

Hja od kod tako navdušenje? Ker bom smučala spet po ... hm od 5. razreda OŠ nism smučala, torej bo to dolgih ...(štejem na prste :P) ojoj 8 let, odkar sm stala na smučkah nazadnje. Pomoje je vsem kr dost jasno, da se je od takrat tehnologija smučk in tehnika smučanja zelo spremenila, torej moram js jutri začet od začetka. K sreči bom šla prvič na smučke z enim družinskim kolegom, ki je učitelj smučanja in me bo usmiljeno vzel zraven na mariborsko Pohorje in naju s Timijem, njegovim tamalim sinčkom, učil smučat :) ...
Po eni strani komaj čakam, po drugi me je strah ko psa ... hehe sam sej mal straha je vseposod dobr baje :P ...

Kak sm se odločla, da bom smučala spet? razlog je ta, da vedno, ko se je začela sezona smučanja, smo v basketu meli vrhunec košarkarske sezone, kar pomeni še več treningov in tekm in predvsem to, da moraš bit zdrav za pomembne tekme v končnicah... zato večina ni smučala v ekipi... ampak zdej ko sem pa nehala trenirat košarko (faks), sem se pa odločla, da si nabavim smučarsko opremo in se poskušam naučit smučat ... če pa ne, pač ne :)!
Res je, da sem zlo dolg študirala, če bi se res podala v ta šport, ker je dost drag pa še nevarn je kr precej, ampak moja želja po adrenalinu je zmagala (:plosk plosk:), tak da sem si prejšnji teden nabavla super kombinezon in pancerje (ki jih je financiral božiček ala mami, čeprav sm rekla da bom vse sama kupla), včeraj pa sem se še iz Ljubljane (ja nekateri smo že na faksu bli letos :P) zapeljala v Begunje, kjer je Elanova trgovina in kupla lanski model smučk ... Vse skupaj ni prišlo tak grozno drago kot se sliši, ampak še zmiri je smučanje dost drag šport.

Evo pa še par fotkic moje opreme :)

Moj kombinezonči, ki me bo ščitil pred zlobnim mrazom :) (baje sm k smetar :P...sam to ni res :P)!




Moji pancarji =)


In moje smučke :P




































P.S. Vsi prosim zmolite kako zame jutri in držte pesti, da se ne ubijem in da vse ostane kolkertolko celo :P! HVALA, hvaležna vam bom :)!

2 komentarja:

Evie pravi ...

In kako je bilo? sej veš da smo ferbci :DD

KaTkA pravi ...

ei nažalost mi nekak ni ratal it ker je biu dež in je bla proga ledena... srčno upam na ta vikend če bo ta kolega zdrav ...
res komi čakam tk d upam da bo :)