četrtek, 1. november 2007

Šok


...ko res najmanj pričakuješ, ko misliš, da je človek do tebe iskren.... potem pa naenkrat šok in udarec iz zasede ...
ne morm si mislit, da sm bla lahko tak naivna, da sem verjela ...
... ne vem, kaj naj rečem, ne vem, kaj naj komentiram in kako se naj vedem zdaj ...
... verjetno bodo zdaj trpeli tisti, ki niso nič krivi, ampak zaupala ne bom več...
Sam res sem naivna budala,
če sm misla, da je ta svet pošten!


A sm res tak grozna osebnost, da si ne zaslužim usaj tega, da se mi u faco pove, kaj in kako pa tudi če je še tak slabo?

SOVRAŽIM HINAVŠČINO IN LAŽI, ampak RES SOVRAŽIM!

4 komentarji:

Unknown pravi ...

en res velik objemček za mojo katko...sm bla pa js tut zelo šokirana ko si mi povedla kua je blo...res grozn...lada te mam mala*****

L. pravi ...

Kaj pa je blo?:(

Evie pravi ...

Hej*** Ne vem kaj ti nej rečem k ne poznam situacije pa vendar. Bodi močna, verjamem da se ti trenutno zdi najbolje zgraditi oklep okoli sebe ampak tako kot praviš - trpeli bodo vsi, predvsem tisti, ki te imamo radi.
Verjemi, da niso vsi takšni, se pa strinjam da svet ni pošten :S.

KaTkA pravi ...

hja tak je, ko res verjameš use, nič se ti ne zdi sumljivo, na koncu pa še sočustvuješ z njimi, ker so "tak bogi" ...
res ne mislim več verjet kr tak...

sej na koncu opažam da mam še zmeraj dosti fuuuul sweet ljudi okoli sebe :)

hvala ***