ponedeljek, 29. oktober 2007

Moja nova pridobitev...

...so zvezdice na zobeh. Zdej jih pa mam dejansko že gor... od petka naprej je moj videz mal drugačen, ker ko odprem usta, se vse zasveti. Sam nisem glih navdušena, ker mam cela usta porezana, vsaj ta del ob kotičkih, ker ko se nasmejim al pa preveč čvekam, se porežem, ko se usta odprejo:)!
Anyway, kakšni so moji občutki? ma zdej sm se že privadla, u soboto zjutraj sm pa misla, da bom to dol spipala, ker sm čutla velik pritisk... bolelo pa sploh ni, je pa malo srbelo ... v smislu kot da bi mi rastli zobki ko kaki mali bebi, ker se je vse začelo dejansko premikat :)!
Postopek nameščanja: ni bil prehud, niti ni trajal uro al pa dve, kot so me strašli :) ... blo je sam 20 min, ker mam sam na vsako stran pet zvezdic - se pravi 5 v levo in 5 v desno stran. Edino, kar je blo res hudo pr tem nameščanju, je blo to, da sm mogla bit tiho teh 20 min :rofl:!
In dobra novica: ne bom nosla tega tak dolgo kot se ponavadi nosi (okoli 1,5 leta), ker moji zobje niso bli tak strašno defektno postrani :) ... nekje od pol do enega leta največ bom to nosla, da se res vsi postavijo naravnost :)...

In končna posledica: I will be hell good after that in moj nasmeh bo še bolj seksi kot zdej :) (baje, da res:P)!

Res pa je, da se počutim skor kot ta Ugly Betty na iz one nanizanke na PoP Tv :)!
Seveda so si me zdej doma tut prvoščli: brat mi je nadvse prijateljsko svetoval, naj se ne potikam zunaj ob nevihtah, ker lahko v mene vseka ... mami mi je rekla, da se ne smem fotografirat, ker se ne bo nič druga vidl k moje zvezdice, ati pa me je postavu kar v film James Bond (a res tak nevarno delujem or what? :P)...

Sej drugače prenesem šale na svoj račun tak da vi kr :) ... smeh je pou zdravja :)!

evo pa še ena moja fotka mojega zobovja s tem čudom gor (btw, ob strani mam zaliman čigumi, da se ne porežem tak feist, zato zgleda še bolj čudno :P):

7 komentarjev:

Ida pravi ...

lepe tračnice :D ;)

KaTkA pravi ...

heh še kr okej :P
zdej sm sicer cela porezana ampak počas bo :P

Katykaa pravi ...

jst jih mam že 10 let :D tko da vem kako ti je :D ampak boš ti mela srečo ker ne boš tako dolgo nosla. Jst bom dala kmalu dol in ponavad maš takrat občutek kot da nimaš več zob :)tako prazno je potem en čas,ker si pač navajen na njih :)

pametna ideja s temi čigumiji :P jst sm drugač mela vosek!

bubbles pravi ...

o matr, na to, da si čist porezan, pa sploh nisem pomislla! drugač pa hudo, po moje se boš po koncu tok fajn počutla...

KaTkA pravi ...

hja mal pa si ja ... čeprav zdej zjutri je še ok, proti koncu dneva sm pa cela porezana, če si čigumijev gor ne napopam ...
ampak sej je ok, sam čudn zgledam če se smejim kje zuni k vsi mislijo kaj mam js to za zobmi :) :rofl:

Spela pravi ...

Boš vidla, kak hitr se jih boš navadla:)Tvoja usta pa tud :d A ti ni dal ortodont zravn enga voska za gor nalimat, če te kje preveč reže?

Ti vela, ko ga boš mela sam tak kratek čas...jst bom mal dlje trpela... :) Bo že ;)

KaTkA pravi ...

ne ni mi dau voska, reku je da nej čigumije dajem gor ker bolše primejo (pozabu ej pa povedat da ga je glih tak grdo dat stran, sploh u javnosti :P)