nedelja, 1. julij 2007

Sam še jutri...

Do počitnic me loči še en izpit v tem izpitnem obdobju... in dan D je jutr, ura zločina je 10h v zlati predavalnici :)...
Držat tačke skupi zame, da mi še ta izpit rata, da bo jeseni lažje delat use skupi...
Trenutno sm pa tak ko škilimož, ker mi vsaka oka gleda na svojo stran od te sociologije prava (kdo si jo je sploh zmislu no... nema veze o tem debatirat, ker itak ne bom nič s tem spremenila)!

Torej jutri še in potem za nekaj časa: Free as a bird

Evo pa še en komad iz filma Highschool musical - Breaking free:

4 komentarji:

janja pravi ...

ti si pa ziher na pravu, ker mate tele barvaste predavalnice ;)

KaTkA pravi ...

hahaha ja res je ... pravo is my second home :) ... ma ja mi smo tisti "pobarvani" :D

Mateja pravi ...

No,kako je šlo?

KaTkA pravi ...

kak je šlo... zdej pa res JUTRI :)... fora je da mi je uspelo pridet na ustne rim in da mam jutri ustne (v kar sm močno dvomla in sm misla da bom dons mogla sam še soc odpisat)...
tak da jutr pa še BOLJ tačke skupi :)

soc pa šla kr kul :)

hvalaaaa ****