torek, 3. julij 2007

Počitnice tud za mene :) !

Finally the day je prišel:)! tut js se bom lahk dala mal na off in čivavo na stražo (ok ne glih čivavo:) ). Misla sem, da se bom odklopla že učiri, pa so me nekak presenetli rezutlati izpita rima. Pisni del sem naredla, zato je bil danes na vrsti ustni... ki je biu KATASTROFA... bi rekla da me vrže, ko vsaj kaj znam... ampak ne, naši predragi profesorji znajo tak lepo zezat u glavo ljudi, da kr hudo! Ko se mi ne bi obesu na eno besedo in me z njo moril 20 min bi še rekla, da je ok, če bi vsaj vidla, da pa res nisem znala. Ampak ne, oni gurajo dalje in j***jo folk u glavo... ni čudno, da se komu sfuzla počasi na našem faksu! ah ja ... 13.september bo moj dan!!!

ah ja... tak je, vseposod se dogajajo krivice in zakaj se nebi še meni, če se mi lahko!Anyway, preživela bom, gremo dalje, kr tak se tut smemo dat:)!
drugače pa važno mi je zdaj, da se naspim in nafeštam! za 14dni konec s knjigami!

Lubeki moji, vsi ki ste me pogrešal:)... evo me sam za vas:)!

PARTY ON! :)

3 komentarji:

Unknown pravi ...

ja končno so pršle mini počitnce tui za tebe...odlično

uživaj;)

Alex pravi ...

=)...Pr men al je sql al je job je skoz party pa počitnice =)

KaTkA pravi ...

alex lahk bi povabu kdaj zraven :P ...
jaaaaa končno usaj neki dni...free mind:D!