četrtek, 12. julij 2007

Razprodaje...

Opažam, da ljudje kar znorijo ob besedi "razprodaje". Enostavno mislijo, da tam morajo bit in da bodo zamudili enkratno priložnost, če ne kupijo nič.
Jaz razprodaj ne maram kaj preveč zaradi enega preprostega razloga: GUŽVA! Gužva vseposod, kamor se obrneš; pred garderobo, na blagajni, na parkingu, na semaforjih pred velikimi šoping centri... grrrr sovražim to.
Anyway včeraj me je tok razprodaj in bombandiranje iz vseh strani kolko % je kje znižano, odneslo v BTC, ker sva z bratom čakala na prevoz in ker si je on hotel kupit ročno uro (nevem zakaj tak strašno ravno tisti dan ročno uro). In na koncu sva imela tolko časa, da sma predelala cel H&M (kupla vsak tisto, kar ni treba probat; razne spodnje hlače, ki jih obožujem iz H&M, bratec hlače), Street One (tam mi res ne uide majčka), S.Oliver (ki je bil že totalno izropan in kljub temu, da sem mela bon za 15eur, nisem tam našla nič uporabnega) itd.

Vseeno pa nisem verjela svojim očem, ko sem vidla, kaj vse folk počne, da dobi tisto, kar pač si zabije v glavo. Bratec je gledal in iskal eno lepo srajco njegove velikosti. In takoj ko je odkril svojo velikost, mu je majco IZ ROK spipala ena ženska in mal je manjkalo, da ga ni še kje prebutala!!! Ljudje se začnejo obnašat kot živali, ki vohunijo in plenijo za cotami. Četudi so razprodaje, še ni treba, da postanemo zverine in lahko ohranimo predvsem mirno kri ter normalno iskanje pravih kosov oblačil.

2 komentarja:

pizmovka pravi ...

hey!
sem opazla, da folk čist znori. jest sploh ne grem, če resnično ne rabim česa, ker drugače kupiš neki, kar ti sploh ni 100% in dnar zapravlaš...brezveze..

Alex pravi ...

Jz pa kolega sva pa šla sproti k sva šla službeno u Kamnik in je folka blo like fuul ampak morem priznat,da čist nč pametnga ni blo :S..Al pa mava midva polno rit vsega :D