torek, 17. julij 2007

7 dejstev o meni

Glede na to, da sem to temo zasledila že na veliko blogih in da mi je zadeva neznansko všeč, ker o osebi, ki je to napisala, zveš "še pa još", sem se odločla, da še sama napišem o sebi kako "pikantno zanimivost" (če spregledamo dejstvo, da sm bla "kamenjana" od drugih in da to "nujno moram napisat, ker je oh in sploh kul") :). Tisti, ki me že dobro poznajo, se jim bo vse zdelo samo po sebi logično in da to spada v paket "KATJA" :D...


Dejstvo number -1-: I love chocolate and basketball
Čokolada je pač taka užitna zadevca, brez katere je svet grd :)! Vsi vemo, o čem govorim... dejansko mi pač ni pomoči (čeprav zdej ko je tak strašno vroče, niti čokolada ne paše tak ko bi mogla). Čokolada v taki al pa drugačni obliki: milka, nutella, jedilna (hehe ja res), čokoladna torta, muffin, keksi, čokolino... itd
Košarka pa je moja strast že odkar sm stopla v 4.razred OŠ in od takrat naprej sm se pač na smrt zalubla v žogo:)! Čeprav ne morem več trenirat (fax jemlje čist preveč časa), sem cela vesela, če lahk grem gledat v Ljubljani Olimpijo (ki nažalost propada) ali v Laško Zlatorog, sm pa zvesta fanica mojga brata in njegove ekipe :)!!


Dejstvo number -2-: Trma in preskakovanje tem
...je pač moja značajska napaka numro eins:)! Včasih se obrestuje, če trmariš, drugič spet ne. Kar se pa tiče preskakovanja tem, se mi pa dogaja, ko se s kom pogovarjam oz bolje rečeno, ko razmišlam naglas in me kdo posluša in mu nekako ni več jasno o čem govorim ... in včasih delujem celo ko kaki pjanček (sam zibat bi se še mogla).

Dejstvo number -3-: Zasvojenost z internetom in mobitelom
Hja pač! Dandanes je nemogoče funkcionirat brez obveznih telekomunikacijskih pripomočkov, zato se pač ne morem ločit od mojga zvestega prijatelja mobitela Sony Ericsson W810i ter malo manj zvestega prijateljčka interneta(k me vsake tolko časa pusti na cedilu zarad številnih okoliščin, ki, verjamem, niso namerne :P), afkors je tu zraven vključen tut MSN (najhitrejše vzdrževanje stikov preko velikih razdalj)...



Dejstvo number -4-: Nora na majhnega zlatorumenega ptička -> TWEETY
Jaaaa, tweety je moj ljubljenček :) ... ampak to sam on iz risanke, v resnici ga nimam :(! drugač pa sm tweetyju zvesta kjerkoli je to mogoče: nogavičke, majčka, ozadje tu in tam, podlaga za miško, nalepke na zvezku, svinčnik, radirka, obesek za ključ, brisača...tut v skrajnosti gremo, če je treba.



Dejstvo number -5-: Ob sebi potrebujem svoje Prijatelje
Nisem ista, če ob meni (ni nujno da fizično) ni mojih prjatlov oz. z njimi zgubim stike. Ne maram zamerljivosti in to cenim pr mojih prjatlih, da me razumejo ko se more katja pač učit za smotane izpite in cenim iskrenost, kar jo tisti pravi prjatli imajo in mi povejo prave stvari ob pravem času in na pravi način:)... vsak nuca kladivo da ga usake tolko časa poči po glavi, ampak to takrat, ko si da nase čelado... (a nism dobr povedla:P?)


Dejstvo number -6-: I'm daddy's girl and I'm proud of it
Jp, sm atijeva punčka in četut sm bla stara že 20 let, sem še zmiri njegova punčka in mi bo vedno stal ob strani, pomagal in mi tut use kar bom rabla, prnesu pod nos:). Vedno ga skrbi za mene, pa pogrešat me začne že isti trenutek ko kam odpotujem al pa grem sam u LJ čez teden:)! Ponavad se komu (posebej mamici) zdi to brezupno in nepopravljivo, ker naj bi mi to škodlo, ampak men se zdi, da nism nič razvajena (ok mogoč mal, pa joj če mam dva brata no, to je opravičljivo) in da se znama tut skregat (sam to je redko, ko pa se zgodi, se pa ne gledama 3 dni).


Dejstvo number -7-: Rada potujem
Ker sm pač dinamičn človek, me vsakdanjik ubija, zato nucam "log off" za kratek čas, da se naužijem novih informacij in slik iz drugega konca sveta in potem spet cela srečna in zadovoljna pridem nazaj v mojo preljubo Slovenijo. Morem rečt, da več ko potujem, rajši se vračam nazaj in zmeraj bolj ugotavljam, da Slovenijo premalo poznam... zato bom počasi mesec za mescom koga od prjatlov enostavno ugrabla in odpelala nekam na zanimiv konec slovenije:)!...jeah nora ideja!

6 komentarjev:

Evie pravi ...

Super, pa vem s5 nekaj novega :)

Unknown pravi ...

čist use s resnično napisala

najbolj pa drži una točka o preskakovanju tem al kak je že:P

ltm**

bubbles pravi ...

me veseli, da je še ena navijačica olimpije (no, bivše) tlele. samo je res škoda, ker odkar je jiri šel par let nazaj sploh ni več isto :(

KaTkA pravi ...

jah pa tut nekak se ne znajo skupi spravit pa to... nevem no tak se mi zdi da brez olimpije ni pravega basketa v slo:)!
če greš kdaj gledat, te z veseljem povabim pa grema skupi ;)

bubbles pravi ...

jap, tlele se sploh strinjam. u, že ful dolg nisem bla, ampak če bo kaka zanimiva tekma sem za!

KaTkA pravi ...

ko bom kake dobre karte dobla za kako noro tekmo (verjetno začetek sezone evrolige), te povabim :)!
končno ena navijačica :) (you're on my list)