sobota, 5. marec 2011

Popotovanje po Malti

Glede na to, da sem se nazadnje javila tukaj že dolgo nazaj, se moram vsaj potrudit in napisat kak significant dogodek, ki se je medtem zgodil... definitivno je bilo pripetljajev, vrednih objave tukaj več kot dovolj, pa vendar, časa nisem našla toliko, da bi vsaj malo informirala koga, ki je vsaj malo zajadral na moj blog. Evo, často prisegam, da bom bolj pridna :)!

Za začetek bom samo malo opisala, kako je bilo na Malti, ki sva jo z dragim prehodila in z busom prevozila po dolgem in po čez in to v lastni režiji. Naj samo omenim, da prebivalstvo Malte šteje približno četrtino našega, torej okoli 450.000 prebivalcev, velika pa je nekaj takega kot naša Štajerska in še malo :). Zato ogled celote ni bil velik podvig.
Potovanje se je zgodilo zadnjih 10 dni v septembru 2010. Letalske karte iz Benetk do Vallette sva rezervirala kar pri Ryanairu in prišla kar poceni skozi, poleg tega pa sva zvedela še, da bi jih lahko dobila še bolj poceni, če bi jih rezervirala še kak mesec prej.
Anyway, vse, kar sva pred začetkom imela v planu, je bila letalska karta ter za prve 3 nočitve ena poceni varianta hostel v centru Vallette. Naj omenil le eno izmed pikantnosti, da so tu imeli wcje na balkonu... ko si opravljal veliko potrebo, si imel na razpolago celoten razgled na pristanišče Vallette. Fascinantno ni kaj, mene je le skrbelo, kam tisto, kar spustiš po wcju, odteče... upala sva, da ne kaj v kako sobo :). V teh treh dneh sva si ogledala celo Valletto in to kar peš, seveda z Lonely Planetom z roko v roki. Na tem mestu moram kar pohvalit to izjemno zbirko Lonely Planeta, ker vse kar piše v knjigi, je resnično in odkrito opisano :)!
Nato sva se odločila, da greva poskusit srečo na otok Gozo, ki je eden izmed treh otokov, ki državo Malto sploh sestavljajo (največji je Malta, Gozo in še otoček Comino, ki razen hotela sploh ni poseljen). Tam sva sicer na čudni lokaciji našla hostel z zeloooo prijaznimi lastniki, ki so domačini in so naju toplo sprejeli. Gospod naju je bil še posebej vesel, ker ljubi našo narodnozabavno glasbo, sploh Avsenike in ob odhodu sva mu morala obljubit, da mu po emailu pošljeva kak komad. Kolikor so bili lastniki prisrčni, toliko manj je bilo poskrbljeno za higieno v tem hostlu. Sicer je soba bila zelo velika, posteljnina čista, ampak o kopalnici raje nebi zgubljala besed. Je bilo pa poceni, kot se spodobi za študentske počitnice :). Tam sva si tudi med drugim ogledala slavno "okno" v ocean. Kaj vse je sposobna narediti narava, res občudovanja vredno.
Nato sva po dveh nočitvah na Gozotu odpotovala nazaj na Malto, ker se je na Gozotu pripravljala ena taka fronta, kjer je začelo deževati. Midva se odločiva, da odrineva v kraj Bugiba, vendar sva prisegla, da preden vzameva še kakšno sobo, si jo prej dodobra ogledava in preveriva, kakšna je čistoča, saj nisva hotela več reskirat. No, tokrat nama je bila sreča naklonjena, dobila sva super lušten hotelček z lastno kopalnico (prej sva se tuširala v skupnih ...) in čistočo ter obilnim zajtrkom. Od tu naprej sva Malto raziskovala, da sva se vsak dan odpeljala kam drugam. Enkrat v kraaaasno lepo simpatično bivše glavno mesto Mdino, kjer sva naletela na filmsko ekipo, snemali so en irski film ala Robin Hood - atrakcija, nimaš kaj. Tam sva preživela luškano popoldne, naslednji dan pa sva po vročini na busu čakala, kdaj naju bo bus pripeljal do klifov - Dingli cliffs... to pa je bilo nekaj :) kamor seže oko, vode polno :)!
Zadnje tri dni pa sva se odločila, da malo lenariva, kot se za besedo "počitnice" spodobi - odpravila sva se na eno izmed najlepših plaž na Malti - Ramla Bay. Zlata peščena plaža, vendar nič senčke, zato sva najela senčnike. Navdušena pa sva bila seveda nad Pizza Hut, kjer je najboljša pica na svetu... :). Tam sva zadnje 4 dni šla na veliko pico in pol litra local beer (Cisk) - da ne bo pomote, oba skupaj :)!
Po vsem lepem in doživetem pa se je bilo prav prijetno vrniti v našo zeleno Slovenijo, čeprav je bila kar 10 stopinj mrzlejša kot Malta.

4 komentarji:

Katykaa pravi ...

Odličen potopis! Sem se kar vživela v vaju kak uživata na Malti, ob morju...ahh :)

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
KaTkA pravi ...

Ja, js pa razmišljala, kam bi pobegnila za 1.maj :) Portugalskaaaa :)