sreda, 13. januar 2010

After holidays

In že smo v obdobju "po praznikih", že smo back in reality. Začeli so se izpiti (tokrat več januarskih kot vse prejšnje dni) in začela se je vsa tista slaba vest, ko veš, da si se med prazniki basal z vsem mogočim in nemogočim junkom ter tudi neverjetno dobro, a noro kalorično hrano.
Ampak js in moja slaba vest sma že opravle, za začetek s tem, da sva se z dragim vpisala v plesni tečaj in bova vsak teden plesala 90 min, wiiii. Nadaljevanje je že sledilo v nedeljo, ko smo se odpravili drsat pred Tivoli, kjer smo se tudi pošteno namigali ter mojega mačkona naučili drsat - in gre mu odlično!
In kateri je moj cilj za letos? Vsako leto znova rečem, da bi blo super, če bi mi uspelo dvignit povprečje, a se mi to vsako leto znova zruši... letos pa je zadnji čas, zato upam, da mi uspe.

Lep štart vsem!

Ni komentarjev: