nedelja, 24. maj 2009

Ponovno malo v civilizaciji

Po nekajtedenskem "izginotju" sem back in life :) pravzaprav za kratek čas, potem pa se spet odklopim in svoje trenutke dneva posvetim mojim preljubim skriptam in knjigam, da odpikam še par izpitov do morja :). Začetek je kar obetaven: opravljen izpit s kolokviji ter dva od treh (na en dan) ... pa še ocene niso tak zelo slabe (seveda bi lahk ble boljše) ... zdaj pa čakam še rezultate enega izpita, ki bojo jutri... ah ja držaaaat pesti.
Pred začetkom opravljanja izpitov pa sem bila z dragim na poroki (ne ni še bla moja:P). Blo je zakon, res mi je blo super in se že veselim mojeeee ... sam kar sm pa ugotovila, je pa to, da če se hočeš poročit, rabiš kup dnarja, ker te oberejo do kosti.
Ampak moj dragi je biu seksiiiii mmmm, tak mu paše obleka, pravi direktor :) se ga sploh nagledat nisem mogla :) hihi

Kakorkoli, nekaj slikic za pokušino in spet naprej odklop za knjigami :).






7 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Opa. Sta z mami fajn poročno oblekco kupili. Sta se kej glede mnenj v šopingu skregale? :D

Luka pravi ...

... lušna sta bla ;)...

KaTkA pravi ...

@vađi: ei pa veš d se nisma nč skregale, čeprav mama res direkt različn okus...zgleda da ko gre pa za mal bolj elitne cote, sma si pa kr nekje blizu :D pa še moj dragi je biu zram, je mal miril strasti, če bi se kje poskusle razvnet :)

@Luka: hvala :)

Anja pravi ...

Enostavno in brez odvečnih besed: LEPA <3

KaTkA pravi ...

@Anči: hvalaaaa :) ***

Maychi pravi ...

Iiiii.. Res sta fletkana :) Zdaj sta najprej preverila situacijo na poroki, zdaj pa lahko že začneta planirati svojo :))

KaTkA pravi ...

@Majchi: ja uh veš od kolkih sma to slišala...sam dejansko k se takle meniš z nevesto (ponavadi ona organizira večino, ženin bolj financira :D), dost zveš in ti je lažje, ko enkrat sam to delaš ...

hja najina poroka definitivno bo, sam kdaj, to še ne vem :)

in hvala za komplimentek, :blush: