ponedeljek, 6. oktober 2008

Prisilni počitek


Končno sem dočakala dan, ko se je moj dragi vrnil domov in že me je po nekajdnevni uživanciji z njim na prisilni počitek poslala gospodična Angina. Nesramnica se hoče družit z mano in ker sem se odločno upirala nekaj časa, se je odločila za hujši poseg in me z vročino nagnala v postlo. Zdaj jo skušama z profesorjem Ospenom pomirit, da ni bla zapostavljena in da je takšno reagiranje (da moram v postlo) preostro in upam, da bo počasi zaleglo najino mučenje, da bo Angina popustila.
Zaradi nepotrpežljivosti gospodične Angine sem zato podaljšala moje počitnice in sem ta teden še kr na Štajerskem, kar po eni strani ni slabo, ker sem bližje mojmu dragemu :), ki me uspešno motivira, da naj se čimprej pozdravim s tem, ko mi je povedal, da me čaka presenečenje, ko bom zdrava... oh in js, ker sem fibec, bom zdrava že ... včeraj :). Itak sem boljše, ker vsake tolko časa slišim njegov glas in to je univerzalno zdravilo zame... sploh pa si ga želim videt čim čim čimprej in bom zato res zdrava še tolk prej!
Zdej pa naj še kdo reče, da ljubezen ni zdravilo! :D

4 komentarji:

Andrejka pravi ...

hei lubica! upam da si danes že boljše! sej drugače te tak ni možn umirit in položit v postlo ko si tak hiperaktivna ko če te kej bolezenskega ulovi ;-) Pozdravi se hitr!! RTM

KaTkA pravi ...

hehe ei bejbi sej ni res:P! itak se me da umirit, sam pravi način je treba najt ... moj me vedno lepo umiri ;)!

sm bolše že itak, moram bit! :)

Maychi pravi ...

Upam, da si danes že 100% v boljšem stanju in se že stiskaš v prijetnem objemu :)

Andrejka pravi ...

Seveda se stiska...sej pa je nikjer ni možno najt ;)