petek, 4. april 2008

Vrednost življenja?

Dokler ne pride do tega, se ljudem zdi oddaljena zadeva, problem, ki se njih ne tiče. Mogoče izrečejo par sočutnih besed na račun osebe, ki to doživlja, a grejo naprej... ker je tako pač življenje. Ampak kaj pa, ko zadane tvoje najbližje, tvoje prijatelje, tvoje tiste, ki jih maš najraje ali pa jih samo poznaš?
O čem govorim? O bolezni.
Ja in to ne o navadni bolezni ala gripa, virus... Govorim o ... tumorju na možganih oz hipofizi in o življenjsko pomembni operaciji.
In govorim o osebi, ki je meni osebno zelo draga, vedno mi priskoči na pomoč, ko kaj potrebujem in kar je najbolj pomembno, o osebi, ki jo vzljubiš, takoj ko jo spoznaš, ker je sonček, ena sama dobrota! Pred 9imi leti je operacijo tumorja na možganih preživela in to brez posledic, za kar je bil sam čudež in seveda nekdo, ki je bdel nad njo. Zdaj pa se ji je vse skupaj še ponovilo in to v dvojni dozi.... človek sploh ne ve, kaj bi rekel na to, ker se sprašuje, zakaj ravno osebi, ki ni na svetu storila niti muhi slabega, kaj šele da bi komu kaj žalega in čemu plačuje tak davek?

Odkar sem zvedla, kakšno je stanje, mi misli in srček ne dajo miru, da nebi razmišlat začela o teh stvareh... o tem, kako smo minljivi in ranljivi, o tem, da si delamo prevelike skrbi, ko bi lahko uživali življenje in o tem, da premalokrat pokažemo ljudem, kako jih imamo radi...
Sliši se kot stara oguljena vprašanja pa vendar dobijo pomen in sploh ne pravega odgovora, ko si v situaciji, ko trepetaš za ljubljeno osebo!

Res si želim in molim, da bo z njo vse v redu. Zdravniki so napovedali vse možne variante, počakat pa je treba, da se stanje po operaciji zjasni.

* Vsi smo s tabo v mislih! *
* Get well soon, the world needs your smile! *



6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Zelo lepo napisan!

Res se premalo zavedamo kaj se nam lahko vsak trenutek zgodi.

Tudi jaz molim za njo!

rtm katka***

KaTkA pravi ...

hvala lubči :) tut js mam tebe rada mucho ***!

Izgubljena. pravi ...

Kdaj bi raje videli, da se to zgodi nam, kot pa osebi, ki jo imamo radi... Meni osebno je groza spremljati raka pri moji babici, ki ji je v dveh mesecih napredoval tako močno, da ne more več hodit...:/ Me vsak obisk pri njej čisto zamori, ker vem, da je v splošnem najbolj živahna oseba, kar ji poznam...

Upam, da bo tej tvoji osebi, ponovno uspelo premagati tumor;) - vsekakor je treba bit optimističen, čeprav je v takih primerih težko bit.

Unknown pravi ...

Vem, da smo se zadnje čase bolj kot ne oddaljile, toda kljub temu si v mojih mislih, držim pesti za to osebo, kit i toliko pomen in moli, zaupaj pa bo!boš videla!
***

KaTkA pravi ...

@vadžajna res je da bi raj vidla da to preživlam js kot pa kdo od naših... sam tut to je očitno del življenja, ki naj bi nas naredil močnejše...

@katja: hvala za lepe želje, srčno upam da bo res vse še vredu!
in nisma se nč oddaljile, le mal manj se slšima ;)

ancy pravi ...

Katka, držimo pesti zanjo! Upam, da bo se bo izteklo najboljše.