sobota, 19. januar 2008

AaAaA!

Nevem, ka mi je učiri delal ortodont(reku je, da mi bo sam še v vrsto zobke postavu), definitivno pa mi je na zobe navesil enga hudiča, ker me dons use tak noro srbi, da sem čist živčna zraven... Sploh se ne smem dotaknit treh zobov, eden me pa še posebej veselo boli... oz ne boli, prej me vse skupi srbi, ker se mi premika in sem tak tečna ko mali dojenček, ki so mu ravnokar začeli poganjat prvi zobki.
Danes bo moja hrana čokolino in sirovi štruklji (se spljoh ne branim!) in vse, kar se da pojest/spit na slamico :)! Zdej bi pa najraj šla h kolegici, ker ma njena teta punčko, staro pol leta in mislim, da boma obe glih prav tečne, ker nama obema raste/se premika v ustih :), sam mogla si bom sposodit tisto grizalo, da ne bo več tak zoprno srbelo...
Najbolše zdravilo bo verjetno, da neham mislit na to in iskat razloge, da grem čimdlje od knjige :)!

2 komentarja:

bubbles pravi ...

poznam, kok je lahko zoprn občutek zarad teh aparatov, ampak mal še, pol se pa spet navadiš, na konc boš pa ful lepe zobke mela. u,u,u, pa ne pozabit na frutek! ;)

KaTkA pravi ...

ei a veš d sm si glih dons frutek kupla... to sm skos u gimnaziji za malico pila :) ... itak me majo že vsi za bebo, zakaj nebi to res bla :)