sreda, 13. junij 2007

Sovražim lenobo!

...pa še kak! zgleda, da se je z mano kr rodila in da visi al pa raste na men tak, ko kaka moja roka al pa uho :)... zakaj se mi ne da učit? zka se mi ne da nič? jutr mam najprej izpit ekonomijo pol pa še ustnega zgodovino... znam pa-nevem če bi lahk temu sploh rekl znanje!!! pa še fuuuul me je strah ekonomije, ker je grozna! znala sm že za prvi izpit, pa sm po glupem butastem padla za čist brezveze :(!!!
zle bo treba kr prjet za knjige!
Upam, da mi bo usaj kej u glavi ostal glede na to, da sm tak sleepy, da mi kr oke skupi lezejo (nevem ka delam ponoč, sam več ko spim, bolj sm zaspana)... a mam verjetno js kak Lenoritis kronično?...to bo to:)! zej pa sam še k ... zdravniku, da to odpravmo:)!!!
da se mal potolažim, sm tole najdla:

Študija, ki so jo šele nedavno objavili, je pokazala, da so ljudje z manj spanca pogosteje podvrženi debelosti in da so zadostne količine spanca odlično sredstvo za odpravljanje debelosti.

»Ljudje se ukvarjamo z najrazličnejšimi dietami, pri tem pa smo popolnoma zanemarili koristi kvalitetnega spanca,« je pojasnil Fred Turek, fizik na univerzi Northwestern in vodja študije.

Študija, ki je zajemala okoli 1000 prostovoljcev je jasno pokazala, da se indeks telesne teže s krajšanjem spanca zvišuje.

Izkazalo se je, da debelejši ljudje spijo v povprečju 1,8 ure manj tedensko kot ljudje z nižjo telesno težo. Strokovnjaki ne predlagajo prekomernega spanja, ampak le morda 20 minut daljši spanec dnevno, ki bi lahko vplival na zmanjšanje prekomerne telesne teže.


..... hehe ok te pa ni tak hudo če radi spimo: SPIM, TOREJ HUJŠAM - hehehe :)

1 komentar:

Mateja pravi ...

O lenoba,zvesta ti bom do groba :D

Poznam ja te občutke,ko se ti prav nič ne da.Sem lena do konca.. :D Tisto pa je zanimivo ja,da če več spiš,se nea tak zrediš.Jaz pa tak obožujem spanje. :D