torek, 12. junij 2007

Nočne aktivnosti

in ne, ne gre se za nič drugega kot za moje skrivalnice s KOMARJI!!! holly crap ampak to je pa za znoret...
Glih lepo zaspim, res tisto k anglček in naenkrat okol mojga ušesa bzzzzzzzzzzzz...ei u trenutku sm bla na nogah, zaprla okno, užgala luč in začela iskat komarja! ene 15 sm stala u sobi čist pr miru da se bo prkazal...in pol se je pa sm ga tak lovila d sm se skor iz stola zrušla (katastrofa-če bi kdo to vidu bi mislu da sm rahlo usekana). pol ga KONČNO dobim in vsa vesela grem spet nazaj ajat.

... in glej ga zlomka: SPEEEET bzzzzzzzzzzz ... sej nism vedla kdo je bolj nor, js al komar! in sm spet ponovila vajo: užgala luč, zaprla okno in v zasedi čakala na komarca! čakam, čakam, čakam... ništa... usedem se na postlo in čakam... spet nič... in pol zaspim pr pržgani luči čakajoč Godota komarca!... veš da frajer se spet prgunca k mojmu uhecu točno takrat k zaspim ... bzzzzzzzz .... ojoj!!!! in evo mene spet sm awake loveč komarja... ampak pol sma se šla kdo je bol trmast... in na konc se je izkazal da js ker SM GA KONČN SPRAVLA U GROB :)!

in pridem do zaključka da če res pikajo sam samice, kar pomeni, da si z njimi delim spol, pa da so takle tečne in če to pomeni, da smo tut me ženske tak tečne... ojoj pol sočustvujem z njimi, s temi našimi moškimi okol nas :) (BTW: to ne pomeni, da pa vi osebki moškega spola niste nikol tečni, da ne bo pomote:P!!)

5 komentarjev:

Evie pravi ...

Uh ja, še predobro vem kako je to. In ko mi enkrat začne brenčat okrog ušes no way da bom nazaj zaspala. Ne gre za to, da bi se bala da me bo pičil, gre za tist nadležni BZZZZZ. OMG no, kr kurjo kožo dobim. Tako da Eva spančka z Raid tekočino v vtičnici, ker resnično nimam živcev se tkole s komarji lovit.

Unknown pravi ...

boga srota se mi smiliš :) sam pa moram rečt d me je tale blog nasmejal k sem si te kar predstavljala kako stojiš sredi sobe, v pižami, s smrtno resnim obrazom, pripravljena za ubijanje nezaželenih osebkov :)))
Fajn, ni kej... :P

Mateja pravi ...

Joj komari pa ta njihov nadležni zvok.Če dobim kirega v sobo tak dolgo skačem po sobi sem pa tja,da ga dobim. :D

KaTkA pravi ...

torej me razumete pa si me predstavlate s copatom u roki na preži? ... :)))

janja pravi ...

najbl pomaga mreža na oknu. jebatga, res ne zgleda lepo, sam to pe reees pomaga :)