ponedeljek, 11. junij 2007

Rannikko odhaja =(


"Iz KK Union Olimpija so sporočili dokaj pričakovano novico. Klub se je sporazumno razšel s Teemujem Rannikkom, ki je že odpotoval na Finsko."
Moj Ranikec ne bo več v UO igrau :(... zej sm pa žalostna ker njega je res užitek gledat!!! ... če se olimpija ne bo mal popravla pa prpelala kakega basketaša ko obvlada tak ko on... pol naj jim zagrozim da mene ne bo več na njihove tekme :)... (i am dead serious)!

in še ena basket novička: Damjan Novakovič (bivši trener KK Alpos Kemoplast Šentjur) je postal glavni članski trener KK Zlatorog (kjer igra moj bratec) ... kar mi je fuuuul ušeč ker novakovič res obvlada basket in je tut mojga brateca treniral med prvimi :) (zej bom znana ker bo moj brat znan :P)

še novička za oddahnit: Rober Kubica je po hudi nesreči na nedeljski dirki v Montrealu odnesel minimalne poškodbe. Zvit ma sam gleženj (ok sam...) in rahel pretres možganov, kar je idealno glede na to kak ga je razmetalo... uffff :) ... in verjamem da bo frajer na naslednji dirki (VN ZDA?) že fural dalje :) ... go care :)


1 komentar:

Unknown pravi ...

uff...res škoda za rannikka,ko je biu taki fajni:( olimpija je pa res ornk u kurcu in se bojo mogl ornk popravit pa reorganizirat,če hočjo bit dobri spet...

novakovič je res dober trener tui ja...in ketika...upam,da ne boš slavne:P to pa sam zato ko pol se neom smela s tabo več družit:P

formula ena al kua je tazadna novica...eh to pa neom krementirala,ker mi je glup šport

aj bok,dost nakladanja zaenkrat;)

rtmf ketika