četrtek, 14. junij 2007

Angry and disappointed!!!

Neverjetno. Bolj ko gledam, manj mi je jasno, zakaj se mora to dogajat na tej naši ljubi zemljici...
ne morm kr tak mimo vsega tega! preveč te stisne, ko vidiš vse to. Na forumu sem prebirala temo, ki me je tako šokirala, da sem skoraj pozabla dihat. Dodani so linki, kjer prideš do filmčkov in ko to pogledaš, ti ni jasno nič več.
Najboljš da neham nakladat pa da objavim kr link, da se bo koga ta link dotaknu plus da se jih bomo spomnal, čeprav jih sploh ne poznamo!

video1
video2

... ravnokar pa se dogaja tudi, da iščejo pred kratkim iz hotela na Portugalskem, kjer je počitnikovala, ugrabljeno deklico, ko so bili njeni straši na večerji v bližnji restavraciji. Policija išče morilce, nizozemski policisti pa so dobili anonimno pismo z napotki, kje naj iščejo truplo! Punčka je stara 4 leta!!! Po vsebini naj bi pismo spominjalo na pismo, na podlagi katerega so lani preiskovalci odkrili trupli dveh sestrc , starih 7 in 4 leta. Starši male Maddy so prosili za pomoč celo Papeža Benedikta XVI.

Maddy

Ne morem, da ne bi napisala... sploh ne znam komentirat, ne vem niti kak označit te...hudobe hudobne! ne kapiram takih okrutnežev!!! ne morem verjet, da odrasel človek, ki je že fizično močnejši, ugrabi, posili in nato ubije mlado bitje, ničesar krivo, še zaživelo ni vredu!
To so take umazane, podle, pohotne zverine, brez kakršnega koli čustva al pa kančka človečnosti! sploh niso vredni besed in tale moja oznaka je še daleč od tega, kar mam trenutno u mislih!
Najbolj pa boli to, ko veš, da ne moreš naredit čist nič več, ne moreš niti zavarovat nedolžnih bitjec pred takimi okrutneži... lahk sam še sočustvuješ z družinami majhnih punčk in upaš, da se to ne dogaja na našem planetu in da so bile to le krute sanje al pa grd film.

torej... is there anything we can do to stop this cruelty?! I am not sure...

Postek posvečen punčkam, ki bodo za vedno ostale majhne in nikoli ne bodo dobile priložnosti postati najstnice!


- R.I.P. -



5 komentarjev:

Unknown pravi ...

ooojoooj...tut js nism mogla vrjet,da se to dogaja...res grozn da žvijo na svetu taki ljudje,ki se spravljajo na šibkejše,ki niso nič krivi!bogi otroci,ki se jim še sanjal ni kaj je to življenje...fak nikol ne bojo dožvel kar smo...kruto

ketika ful si lepo napisala,svaka čast!

naj počivaju u miru vsi ki so bli tak kruto umorjeni in mučeni

RIP

Unknown pravi ...

popravek:
*nikol ne bojo dožvel kar smo mi že pa še bomo,upam usaj

Anja pravi ...

Ehh... brez besed sem ostala. Res je, upam, da najdejo večno srečo nekje...

Evie pravi ...

Kruto. Nekateri očitno pač na takšen način izražajo svojo premoč oz nadvlado. Bolano. Ne vem kako lahko ti ljudje mirno spijo.
Takšnih in podobnih posnetkov pa že lep čas sploh ne gledam. Preveč me prizadenejo in ob njih se počutim nemočno. Da ne omenjam, kako slabo mi postane ko pomislim, da bi se kaj takega lahko zgodilo mojemu otroku (ko ga bom seveda imela). To ne pomeni, da si zatiskam oči ali da mi je vseeno. Gre le za to, da ne morem narediti nič proti temu pa če se postavim na glavo.
Takšni izrodki so in bodo hodili po svetu. Žal.

Leopoldina pravi ...

ljudje majo kamen namesto srca, v glavi majo sovraštvo samga do sebe in pol se zgodi to, da se spravlajo na neboglena bitjeca :(
sm pa prej pr 24 ur zvečer slišala, da je maddy vrjetno mrtva, ker so dobl anonimno pismo z natančnim opisom poti do njenga trupelca :cry: res žalostno, da se to dogaja. že tko iz naravnih vzrokov umre čist preveč otročičkov, pol jih pa še tkole mučjo in ubijejo.