sobota, 16. junij 2007

Presenečenje, surprise =)


Evo pa ji je ratal! :) nemogoče je mogoče ... toti moji majčiki, moji sweet lubici, sm dala za nalogo, da me opiše, da bom dala to na moj blogec (glej desno), ampak naša Maja se spravi napisat resnično cel spis... kar se js odločim, da bom temu spisu posvetila cel postek :) ...
pa citirajmo:
"Ketika! eeem,ja,opis te osebice lohk začnem s smehom, hehe. to pa zato ker je ona ena taka...smešna frajlica iz mestinja (štajerska ruls)... da vidmo kaj bi se dal o njej sočnega povedat...ja tak je...ketika je punčka,taka vlka pa otročja...stara je zaenkrat še 19,sam bo pa kmal prestopla na našo stran med une ko mamo dvojko uspredi-mala to so lete,boš vidla,še bolš je ko pa prej,sej vidiš mene kok mi seče:P...no gremo naprej...včasih ko je še bla mlada je trenirala košarko,sam jo zaj eno leto ne trenira več,ker baje nima cajta,sam pomoje jo kosti bolijo pa ne more več:P drgač pa zdej hodi na pravo,khm,ja ona bo nekoč,čaki ka je že rekla,ojooj...eeem aja točn,neka vrhovna sodnica nek u evropi,ka pa js vem. za natančne informacije se obrnite k njej;) ja pa js vrjamem,da ji bo uspel,kr je ful močna oseba in bo dosegla kar si je zadala, čeprav zaj dostkrat poslušam kak ji je hudo pa kak se ji ne da učit,ampak to bo že prežvela...drgač pa ketiko poznam že...eeem...5let se mi zdi,je ful dobra prjatlca,vse ji lohk zaupaš,ful je za hece pa zelo rada se smeji,tak da ko sma skupi dve taki troli ko sma midve,pol si tak lahk mislte,da se sam režima pa sranje delama (ane mala?). hmm,ka bi še poveala...o ketkinih osebnih zadevah rajš ne bi,ker je to pač najina stvar:P in ni treba da usi vejo vse o njej...šimfala je neom,ker je niam za kaj.sam to bom še dodala:ketika je taka sproščena oseba,ki ti pove u fris če ji kaj ne paše,učasih spreminja teme in razpoloženje na pet minut,sam to jo je za zastopit,ker smo itak usi isti in js sm srečna in vesela,da je moja prjatlca,kolegica,bodoča cimra u domu upokojencev in najbolj da je taka ko je!rada te mam mala*** "



NIKOL NE POZABI: ***rada te mam***


11 komentarjev:

Unknown pravi ...

iiiiiiiiiiiiiii.kak lepo presenečenje;) se morm pohvalit,da sm kr vrei napisala:P
ja to je blo to o ketiki,moji ženi:P
preveč za tist kvadratek ob strani ampak več kot dovolj za postek;)

rada te mam mala....pa sej to bi že tak lahk vedla:)

ala***

Anonimni pravi ...

Katja, upam, da ne bo zamere, ampak tole, da daš kakemu frendu nalogo, da te opiše (mišljeno nasplošno, tudi ko gledam po drugih straneh), je fuuul patetično. Deluje tako, kot da človek nima dovolj samospoštovanja in potrebuje potrditev.

Evie pravi ...

Jah ampak čim človek napiše kej dobrega o sebi, ga pa večina za visokega pa samovšečnega označi... Tako da vseen bolje da te nekdo drug opiše :P.

Anonimni pravi ...

Katja, pa še kako dobro se poznava. =p =) Tomi s Fužin... ;-D =]

KaTkA pravi ...

evie hvala za spodbudo...

lej tomaž velecenjeni... če ti kaj ne paše... ne vstopaj na moj blog!!!
to je sam moj prostor in js lahk posvečam poste moji riti če mi zapaše tak da ne tečnari in obdrži take PATETIČNE komentarje zase...
tut js se ne vtikam v tvoj blog (me ne zanima, raj berem ZANIMIVE) in prosim nebi komentirala tvojga nicka ker je čisto nasprotje! ...
kriza s kakimi ludmi se more človek NA SVOJMU blogu ukvarjat!!!

Unknown pravi ...

Tomaž-->SPIZDI!

Ti si nwm ka...sploh ne najdem dost grde besede za tebe...na žiuce mi greš že odkar težiš katji,jasno!
Ne vtiki se u njen blog,če ti kej ne paše,ti ga sploh ni treba brat,kar bi blo itak najbolš...k pameti se sprav!

Anonimni pravi ...

Opa opa, nekomu sem pa stopil na žulj. :-)

Glej, moj komentar ni bil mišljen zaničevalno, slabšalno oziroma kakorkoli v tej smeri. Ampak že, kot sem videl na forumih strani GlasujZame, Simpatije in podobnih, je opaziti, da gredo folku taka navodila, naj eden opiše drugega (in pri tem VEDNO, brez izjeme, VSI pišejo o osebi najnajnaj (yeah, right, vsi smo popolni =)), precej na živce.
Zato imaš glede moje opazke dve možnosti:
A - Jo sprejmeš dobronamerno.
B - Še naprej furaš užaljen ksiht.

Ti, Maja, pa se tukaj nimaš kaj vtikati v tale moj komentar. Poznava se ne (morda še bolje), zato se jaz vate ne vtikam.

Pa lep pozdrav obema.

KaTkA pravi ...

glej ti...
tole ni nobena GlasujZame al pa Simpatije page...
to je zgolj in samo moj blog...
in NE tale tvoj komentar ni biu popoln...
js mam pač kolege k o men mislijo mogoč tut popolne misli (noben ap me ni opisoval kot popolno...če si si uspel vsaj do konca prebrat, so tut kritike!!!)
če pa teb manjka takih prjatlov in takih opisov kot je tale moj o men, pol oprosti js nism nič kriva...
ne furam užaljenga "ksihta" oz slovensko obraza ampak se mam pravico odzvat na prav totalno nesramen komentar, ki je letel na moje načrtovanje SAMO MOJGA BLOGA!
noben te ni sprašval za mnenje in tak naj ostane...
če misliš da si požru vso pamet tega sveta... vredu sam js tega ne bom poslušala KER NI POTREBE!!!
hvala ker boš to spoštoval!

Anonimni pravi ...

V vsej svoji ihti si spregledala, da sem glede popolni zadevo omenil v splošnem vidiku. Ccc... c",) =)

Še zdaleč ne razmišljam tako, kot da vem in znam vse, vendar pa vseeno podam svoj komentar, pa četudi se kasneje izkaže, da zaradi vsebine ni na mestu.
Hja, če pa želiš imeti okoli sebe le svoje "lubice", potlej je pa najbolje, da se zapreš/zaprete v kak samostan bogu za leđima, da ja ne bo do tebe prišel kak komentar, ki ti ne bo všeč.

Ah ja, Katka Katka... Uporabi Persen.

KaTkA pravi ...

uf...
js se ne bom pred NOBENIM zapirala al pa karkoli... lahk bi ti men komentiral opis če bi ga dala NA TVOJO STRAN, tak ga dajem pa zgolj in samo na mojo stran! če teb to ni všeč, zadrži zase... včasih je bolš bit tih...manj zasereš kot pa da čvekneš...
moje "lubice" in mene pa ti kr pri miru pusti... če si lubosumen al pa bi ti rad meu take frende (kar verjamem d bi marsikdo) okol sebe, potem to povej direkt, ne pa da mi na tak način psihiraš...
lahk bi napisau da pač teb ni ušeč tak komentar--kar bi čist sprejela in me sploh neb šokiralo ker teb zadne čase itak nič ni všeč v zvezi z mano...
tak pa govoriš za use druge in primerjaš folk iz GlasujZame in Simpatije al ka že ter folk ki piše blog in izliva svoje dogodke in čustva na "papir" !!! no go ...
izrazi svoje mnenje, ne pa mnenja povprečja... ne rabim js povprečja, delala bom kar mi bo zapasalo na SVOJEM BLOGU!

Anonimni pravi ...

Saj to je bil že od začetka komentar, a si ga ti (žal) razumela/sprejela kot napad nase in odreagirala, kot pač si.