torek, 19. junij 2007

It makes me go sick

Od nekdaj opažam, da na tem svetu ne obstajajo samo pametni in malo manj pametni ljudje...aaaaampak ugotavljam, da se je mati narava poigravala, preden je do konca obdelala naš planet!
Ja! TOČNO! Govorim o izmečkih, ki so sami sebi namen. So navaden um, ne razmišljajo ničesar drugega kot zgolj in samo, kako bodo nekoga prizadeli, osramotili, zbodli in se iz njega norčevali! Včasih, ko sem bila še majhna naivna punčka, so se mi zdeli vsi ljudje po naravi dobri! Čudno, kako otrok avtomatsko verjame v dobro, dokler na lastni koži ne izkusi ostre bolečine hinavščine, zahrbtnosti in nategovanja ljudi moderne dobe.
O ja, najdejo se taki primerki:
Enostavno! Si, kar si, iz sebe skušaš potegniti najboljše, pri tem pa rasteš in z vsakim dnem nabiraš izkušnje. Spoznavaš nove ljudi in poskušaš delati v dobro vseh. Nakar se najde človek, ki se vate zagleda. Jasno ti daje vedeti, da si mu všeč, da hoče nekaj več. Ti pa jasno dopoveduješ nazaj, da trenutno ni pravi čas in še več, da on ni prava oseba. Innnn po nekaj časa, ko ti da dihati (brez vsakodnevnega teženja), spoznaš, da ti nisi oseba, v katero se je on zaljubil zaradi tega, kar si, ampak zaradi tega, ker si obupno želi ljubezni in ne neha iskati "the right one".
In ker nisem postala njegova punca kot si je to želel, se je začelo kreganje in vpikovanje v vsako besedo, ki sem jo izrekla. Začelo se mi je dozdevat celo, da mi privošči padce v življenju (večinoma na ljubezenskem področju). Karkoli sem izjavila, njemu ni bilo prav. Normalno, da je prišlo do konfilktov. Potem se začne ignoriranje... in nekaj časa za konfliktom in posledično blokiranjem na MSN dobim mail z vsebino, ki pravi, da bi rad, da se nehava kregat in se začneva ponovno pogovarjati. Vse lepo in prav, dokler se ne začnejo spet njegovi neverjetno samovšečni in "znanja polni" komentarji glede vsega, kar je možno in v povezavi z mano!

Človek ti sploh ne da dihat!
Give me a break, please!!!

P.S. Moj blog je namenjen ljudem, ki znajo cenit tudi tisto, kar jim ni všeč!

9 komentarjev:

Unknown pravi ...

Katja, ne oziraj se na druge, delaj to kar paše tebi in upoštevaj mnenja ljudi, ki ti nekaj pomenijo.

Izmečki naj se ukvarjajo sami s sabo, tvojega časa niso vredni. Škoda energije zanje, res.

Čaw. ;)

Anonimni pravi ...

Zanimivo, da ima ta "izmeček" okoli sebe ljudi, ki ga imajo radi in - OMG, tudi dekle, ki ga ima rada, pa ne samo kot prijatelja...

Vseeno, Katja, fajn, da si se (končno) izpovedala. =)

Unknown pravi ...

Vedno obstajajo ljudje, ki te bodo prizadeli in ti ne privoščijo sreče...ne se jim dat...z nasmehom jih zmedi, bodi to kar si, ostani zvesta sama sebi, ne pusti se jim...ko bodo videli, da se ne daš, da si to kar si, bodo odplavali stran :)
Na koncu je samo važno da imaš okoli sebe ljudi, ki te imajo radi in ki vem da jih lahko zaupaš...Samo ti boš na koncu še bolj močna in iz vsega tega potegnila največ...

p.s. 6 porcij sladoleda :)))

Anonimni pravi ...

Aja, pa še nekaj...

V enem izmed komentarjev v objavi, kjer te je opisala Maja, si rekla, da o tebi ni vse napisano najnaj. Torej, če je tako, potlej te, predvidevam, tudi frendi, frendice, kolegi... občasno opomnijo glede česa, kar jim pri tebi (morda le tisti trenutek) ni všeč.
Daj, povej, se na te pripombe odzoveš z ihto ali jih sprejmeš ter se vprašaš, zakaj so jih sploh izrekli.
Kajti zanimivo je to, da če ti kaj podobnega rečem jaz, to VEDNO razumeš kot napad nase, kot da te kritiziram po dolgem in počez.

Katja, imaš dvojna merila, pa če si priznaš ali ne...

In potlej sem jaz izmeček... Ja, pa še savdski kralj sem zraven!

Evie pravi ...

Res se ne smeš tako obremenjevati z drugimi. Vedno se najde kdo, ki mu bo šlo kaj v nos, to lahko vidiš tud na Cosmo forumu. Meni osebno gre vse skupaj že totalno na živce. V vsakem topicu se folk skrega kr se vpiči v prav vsako besedo, vejico in piko.
Ne leti zdj to na vaju s Tomažem, kaj sta mela vesta samo vidva, pač moja opažanja na splošno.
Manj se obremenjuješ z drugimi, lepše ti bo.
Bodi še naprej sonček :)))

KaTkA pravi ...

a se je kdo našo v tem opisu... interesting...
dvojna merila ja: tisti ki mi hočejo dobro in tisti ki mi ne ...

čisti šment

Anonimni pravi ...

Saj nisem slep, da ne bi videl, da si ciljala name.

Anonimni pravi ...

In seveda ti "zlobni" jaz želim slabo... Če hočeš tako verjeti, pa verjemi.

Aleksander pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.