sobota, 8. december 2007

Veseli december

Tale mesec je meni nadvse ljub...ali po domače: moje razpoloženje sploh ne more biti slabo te dni, ko se približujemo božiču in je vse v znaku le-tega :)! Itak pa se te dni dogaja še stokrat več stvari kot ponavadi (ja pr men je tut to možno)...
Danes je bil shopping day ... ni bil načrtovan, a je bil kot spontan še tolko bolši! Super je blo zato, ker je bla zraven še moja mami in moj tamali bruder, ki je isto kot js, usekan na šoping in dobre nore in nove stvari :)...Europark je neverjetn nakupovalni center, ker je res dost fainih in dobr založenih trgovin na enem mestu ... vse zame, za brata in za mami skupi - kar je perfect combination! Dobla sm seksi kavbojke na korenček... naprej mi ta model kavbojk sploh ni bil všeč, ampak k sm te vidla, so mi ble kot ulite pa še res se fain nosijo :) ... praktish!
Seveda je zvečer sledila še peka keksov number - 3 - (včeraj je bila - 2 -) in rezultat tega je trenutno polna skleda medenjakov z orehi plus še včerajšnja malo manjša škatla navadnih keksov :)! I am proud of my cookies, ker so očitno dobri, saj jih naši obožujejo ... drugim pa še ni uspelo probat, ker grejo kar vsi sproti :) ...
Za naprej načrtujem naslednji teden piškote z marcipanom ... marcipan = my love zato je to nujno, da se proba! (na fotkici moj ati pridno hrusta kekse :P)

Pa seveda še kaka "skromna" božična feštica s faksom, z ekipo angleščine, kaka tekma evrolige in vsekakor še par sprehodkov po božični tržnici, vmes pa še kak kuhanček in medica ... super duper :)!

Evie & Anja, kak je zdej z nami? se nam bo ratal letos dobit :)? Povejta mi, kak vama pašejo kej datumi, da se dobimo! Js vaju moram videt no :)!

2 komentarja:

Evie pravi ...

Huh, ja gužva je, gužva. Itak je tale veseli december full zabasan :S. Vsi bi neki radi od mene, po štacunah laufam, darila nakupujem, da ne bi o vseh seminarskih na faxu. Js najlažje v petek ali soboto zvečer. Skoraj raje petek :)

Anja pravi ...

Joj se čisto strinjam, da je nenormalna gužva! Prav samo sebe srečujem! Hmm... Tale vikend js oba dneva delam nočno promocijo! Lahko me prideta pogledat! Sta za??
Sicer je to v Arnovskem gozdu pri Arji vasi! Me prideta pogledat? :) Garantiram, da si vzamem kako urco časa, da spijemo kej :)