sreda, 5. december 2007

Je to res zabava?


Ne morem, da nebi napisala neki mojih pogledov na zabavo današnje mladine. Hja sliši se tak, ko da sama nikoli ne pijem, se ne norčujem, smejim, pojem na glas, delam bedarije in se počutim študenta, ampak tole presega vse meje in mislim, da sem s svojim mišljenjem nad tem početjem.
Ok, takole je bilo. Včeraj smo šli na vsesplošno brucovanje Bruc07 na Gospodarca, kjer je blo veliko veliko nastopajočih (trije odri) in na splošno smo se meli fain, uživali. Jan Plestenjak je res naredu fešto in vsaka mu čast, da se je tak potrudu, glede na to, da mu tega sploh nebi blo treba...
No, me smo se mal pozno spravle do razstavišča, ker smo pr Tjaši in Ivi ble še na obisku in naletele ravno na največjo gužvo. Okej, gužva - predstavlam si to nekak tak, da pač malo dlje čakaš, da prideš na vrsto za pregled karte, a to, kar se je dogajalo učiri, je bla totalna katastrofa in ne čudim se, da se dogajajo take stvari kot je primer Lipa. Ljudje, seveda vsi pijani, ne znajo stat normalno pri miru v vrsti (okej, sej razumem, prerivanje, gužvanje, mogoč kaka tečnoba al pa frajer v vrsti), ampak da se pa prerivanje spremeni do te mere, da te vsak iz svoje strani mučka in tišči v drugega, ki je v nekak istem položaju kot ti - ala pašteta - pa ne kapiram! Sej bi vsi radi noter pršli čimhitreje... Da ne omenjam tega, da so med čakanjem metali na mimo vozeče avte še prazne steklenice - enemu je celo zelo fletno prletela na sprednjo šipo in lahko si predstavljate, da ni bla glih mila posledica... Dobro, to je blo gužvanje.
Alkohol - moja ljubezen, I guess! Dobro, si študent, baje da je treba študentska leta na polno uživat, samo povejte mi, kdo bo kriv, ko boš tak bogi, da ne boš niti veke mogel odpreti in te bo skupina do konca oskubila, če ne še kje kaj drugega? Kdo bo odgovarjal, če boš tak bogi, da še glave ne moreš držati sam pokonci in boš od pijanosti priletel z glavo na rob pločnika? In mislim, da ni nobenemu fajn držat prijatelja, ko ta bruha, skrbet za njega, da se ne bo pobruhal in mu dajat pit... Včeraj smo srečali na poti do tja do onemoglosti pijano punco, njen fant pa jo je držal, treznil in skušal spravit v stanje, da bo sposobna sama hodit... svašta!
In še tole "tekmovanje za naj bruca in brucko 07"! Bile so 3 igre in ne boste verjeli, vse tri so bile v zvezi s pivom ... ala eksanje in "kdo bo prej spil več" stajl igrce...

Mogoče zdej zvenim ful pametna in neverjetno odrasla (ni čist tak, je pa prvi del blizu resnice :P)... hja ne rečem, da ne pijem, ne rečem da točno vem, kje je moja meja, AMPAK v vsakem trenutku ko grem ven na fešto, koncert, vem, kje je moja glava, denarnica in mobitel + znam pridet domov in vem, s kom sm pršla, kdo stoji poleg mene in celo uspeva mi stat na svojih nogah :)!

Drugače pa je biu Bruc07 čist super koncert, meli smo se fain, itak si je pa na vsakem koncertu al pa kje drugje treba sam naredit zabavo, od česar je pa itak odvisna družba, s katero si :)!

Folk, mal pazite na sebe, drugi ne bojo na vas!

5 komentarjev:

Ida pravi ...

ja jan je res zažigal in sam zarad njega mi ni žal da sm šla..drugo pa da ne komentiram!! tista gužva in osebki pijani, da komi stojijo...groza

Unknown pravi ...

se strinjam z usem kar se napisala...sej niam nč proti alkoholu in pitju,sam do neke meje,ko še use veš ka delaš pa si še u normalno stoječem stanju..ne pa da te more en frend skos podpirat

drgač pa tisti ko se ga tak ulijejo so lohk hvaležni za tiste frende ko lepo skrbijo za njih,da se jim ne bi kej zgodil...

folk pamet u glavo!

Evie pravi ...

No mene tele zadeve že ves čas motijo, zato me tudi ne boš našla na takšnih žurih. Lep primer za takšno dogajanje je tudi kmš, samo da si tam deležna še polivanja s pirom in grabljenja za rit s strani 15-letnih mulcev. Na-a hvala, res mi ni treba tega :S.

KaTkA pravi ...

hja sj svašta...u kmš pa itak ne grem brez kolegov moškega spola in da nas je najman 5 skupi d maš mir, drugač se dogaja marsikej!
anyway, če odmislimo take dogodke, se eni ne znajo več zabavat normalno

Andrej pravi ...

Bravo Katja, se strinjam do zadnje besede s tem kar si napisala..
treba se je zabavat in met fajn ampak vse do neke mere.. drugač boš lepo spat doma kot pa it v take skrajnosti..
še dobro da eni znajo razmišljat..