nedelja, 2. december 2007

Adventni čas

Pa se je začel zame najbolj čarobni čas leta - DECEMBER. Obožujem lučke, okraske, predbožično mrzlico in vse tisto, kar bi v drugih mesecih komaj prebavljala... hladna jutra, božične pesmice na radiu zgodaj zjutraj, vse tiste božične feštice, kuhan vinček in tisto neverjetno božično vznemirjenje.
Včeraj sem naredila adventni venček. To pa je zgledalo nekako takole: mami je kupla 4 svečke in potem sm mogla js improvizirat, da je vse skupi izpadlo nekak vredu. Na razpolago sem mela 4 zlate svečke v obliki 6-krake zvezde, ravni pladenj oz podstavek in vse tisto, kar raste okoli nas oz lahko dobiš, brez da moraš oropat sosednjo trgovino... Kar je na koncu prineslo to, da je venček predvsem naravnega izbora ... Po eni strani sem sama kriva, ker nisem pravi čas razmisla, kaj bi lahko gor nadevala, ampak na koncu mi je blo prav to v užitek, ker sm iskala alternativo ... pa mislm d mi je kr dobro uspelo...

Poleg tega sma z mami preizkusle en nov recept za piškote s kislo smetano in morm rečt, da so IZVRSTNI, ne sam dobri... pa sam iz ene mase sva jih delali, ker nisva vedli, če se bojo pojedli... dobro, da jih že skor ni več ...
Načrt za december? Mami bo usak četrtek naredla vnaprej maso za kekse, da bo počivala do petka in potem boma pekle, ob petkih pa naredle novo maso za soboto :) ... joj kak se veselim peke, ker mi je v tem času to neki najbolšega :)!!!
Ta teden, ki je sicer bolj relax, se bom spravla po trgovinah čekirat kake ideje za darilca, ki jih bom letos večinoma sama delala (verjetno bom od Evie pobrala idejo s keksi, kar sm prakticirala že lani, ampak letos na special način)...

Se mi pa zdi, da je ta decembrski čas preveč skomercializiran, ker vsi samo iščejo, kaj bojo dobili in si delajo breme z darili... Namen božiča in sploh tega čarobnega časa naj bi bil, da vsak v sebi sprejme odločitve (pa ne tiste otročje novoletne zaobljube, ki se jih sploh noben na koncu ne drži :P), s katerimi bo do sočloveka boljši, bo odpuščal in da se ljudje med seboj zbližajo...
Zato mi je všeč, da se za božični večer vedno dobi naša družina na enem kupu... pride babi in teta z družino, skupaj večerjamo, si razdelimo darila in se imamo fajn skupaj, a zadnje čase ta večerja nima več svojega namena druženja, ampak samo še vsi čakajo, kaj bo pod smrečico...

Mogoče se sliši čudno al pa klišejsko, sam js bi useen rada, da se ljudje mal zamislijo, počistijo po svojih glavah z grdimi mislimi in se ozrejo malo naokoli ter najdejo prijazno besedo za vsakogar tudi za tiste, s katerimi so med letom skregani ... to je tak čas, ko mormo skupi držat še posebi :) ...

Žal, danes ne najdem mojega kabla za telefon, da bi dala dol slikice mojga adventnega venčka, tak da bo to moglo bit nakdnadno al pa mi boste verjeli na besedo, da je NEVERJETN (mislite si, kar si hočete :P) ...

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Tut men je ta t.i. veseli december ful ušeč:)je prav tak posebno vzdušje v zraku...tak romantično je use skupi:)

Vesel veseli december,pa upam,da bo kej snegeca še zapadlo!

Evie pravi ...

Mi mamo tud družinsko večerjo. In ja, je neki najlepšga res. Men se ne zdi, da se vse suče okol tega kaj bo pod smrekico, sm pač že v letih (:rofl:) ko vem, da so nekatere druge sr+tvari velio bolj pomembne od materialnih dobrin.Meni je enostavno najlepše kr so okol mene vsi k jih mam rada, ker delamo punč, pečemo kekse, oma dela potico, kurimo v kaminu, zarad smrekce in lučk... Velik stvari me navdušuje pri božiču. Seveda tud darila no, da ne bom zdej tle preveč skromna izpadla :P. Ni mi pa to point.

KaTkA pravi ...

Ja itak sej je fain kej dobit, sploh k se kdo spoune nate pa ti prnese TOČNO tiste rokavice k si jih tak navdušeno gledu :) ... al pa kej takga ... al pa da se zate potrudi osebno... to je men to:)!

jop smo v letih hehe... ko smo bli mali, so nas pumpali z božičkom, pol smo pa žalostno ugotovili, da so to naše mamice & atkoti :)!

p.s. Evie si za kak kuhan vinček v kratkem?

Evie pravi ...

Uh šele dans sm vidla :S. Itak itak, nekje v centru I guess? Na štantkih pa tko? :D