nedelja, 11. november 2007

Pa mamo novega

... predsednika Republike Slovenije, tretjega po vrsti :)!
Moram rečt, da sm zadovoljna z izidom predvsem tega 2.kroga volitev, vključno z izidom referenduma :)! Končno Slovenci razmišlamo s svojo glavo in se znamo odločit kljub izredno bedni in podli kampanji predvsem protikandidata našega zmagovalca.
S ponosom vsakmu povem, da je novi predsednik profesor na mojem faksu (predava Mednarodno pravo), poleg tega pa mu diplomacija ni tuja, poznan je kot strokovnjak, kar je pokazal tudi s tem, ko je sodeloval v samem vrhu OZN.

Okej, vsi vete zdej kdo je naš Danilo in mislm, da bo znal reagirat na vse bedarije, ki se dogajajo v državi na ravni oblasti :)!
No, da vidmo, če mogoče lahko še tak diplomat kot je Danilo Turk državo spravi na malo lepšo raven glede politike in da ne bomo Slovenci kr naprej šimfal čez oblast :)!

Moram rečt, da bom s ponosom povedala, kdo je naš predsednik :)!

Ok, da bom mal zlobna: po 5ih letih mamo končno spet prvo damo (ne več samo prvega psa :P)... mogla sm no (sej vem, i am evil :P)!

Morm še eno slikco prpopat :P !

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

jeaaa....zmaga je naša:)

ancy pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Evie pravi ...

Hehe, js pa priznam da nisem šla na volitve... Višja sila sicer ampak kot pravi moj ljubi politologec: Predsednik itak nima nobene funkcije razen v primeru vojne... Je bolj kot ne samo maskota. Mi je smešno zato ker je politolog pa ima tako mnenje :D
Moj kandidat je izpadel v prvem krogu, tako da nimam pojma koga bi volila zdaj.
Vsekakor upam da bo Turk kolikor toliko ok.

KaTkA pravi ...

evie a dvomiš? on je le pravnik:P!
hja tvoj politolog ma sicer prav, da je predsednik le maskota oz simbol pa da ma kake odmevnejše funkcije v primeru vojne oz izrednega stanja, ampak vseeno ma en velik vpliv na mnenje Slovencev glede politike in on je tisti, ki mora umirjat razmere, povezovat ... kar sicer ni formalno, se mi pa zdi da je njegova funkcija :)!

ancy pravi ...

Bravo Turk. To smo rabili. Mislim, da ima Slovenija končno predsednika, ki nas bo znal zastopat v tujini. Sicer pa itak ima predsednik bolj simbolno vlogo.

Deklica pravi ...

Tole je pa čudna slikca danilota a ni?? :) ej kakšen je pa kot profesor a je kul?
A mi dovolš da te dodam pod linke na blogu ? :D

KaTkA pravi ...

@deklica seveda me lahk dodaš;)! in tut sm ful vesela če komentiraš...

ja tale slikca je med prvimi oz ni bla glih v javnosti, je pa na njegovi strani...
glede tega kak je kot profesor: u bistvu men osebno še ni predaval, ampak nasplošno je znan kot ful uredu, faca in tut kot ful vredu človek ... nauči dost, pa ni prasec :) (tak k enih par pr nas ja :P)

Alex pravi ...

Ijaa jz sem pa prvič u lajfu šu volt sam zato da ne bi peterle zmagu :).. Ziher mu je moj glas prnesu tako prednost :D :D...