sreda, 28. november 2007

Katja has no time at all :)

Jp jp čist res je... ampak ne v smislu kot v tistem obdobju, ko so izpiti, ko sm skos govorila, da nimam časa zaradi učenja... ah kje, resnica je daleč od tega:)...
Kaj počnem? UŽIVAM ... ja res je ...
Čeprav, če bi blo pomoje, bi dan razvlekla na 50 ur... pol bi se lahk naspala normalno, vse prečekirala, kar mam namen, se dobila z vsakim, ki si ga želim videt, nabavla ves material za vaje na faksu in mogoče bi mi celo uspelo pogledat v kako knjigo že (ampak tut u to še dvomim :P)...
Fešt je preveč in so predobre, da bi se kerokoli spustilo, torej feštat se je začelo u petek s koncertom Zvedze gratis, pol smo šli v moj bližnji kraj na Zabavo na temo Rimljani, nedelja je bila dan za "ne delat", ponedeljek je bil za KIFL fešto ala Fešta posavskih študentov s koncertom MI2, včeraj brucovanje Pravne fakultete, danes pa par pjačk :) ...
Poleg tega mi uspeva redno hodit u fitnes in pridobivat kondicijo, kar mi daje ful energije ...

Jutri pa me čaka neverjetni izlet v Bologno, s Pijo greva navijat v Italijo za našo Olimpijo...
BOLOGNA, HERE WE COMEEEE!

Poleg tega izvajam še inštrukcije za angleščino za osnovnošolce in nekak ratuje, tamalim ocene kr rastejo tak da me biti proud of myself :) ter se pripravljam na izpit CAE iz angleščine marca, kar pomeni, da tut sama hodim na angleški tečaj in se pridno učim ...
Zdej se morm sam še potrudit, da še svoj faks spravim na zeleno vejo in pridem iz zaostanka na tekočo snov, da bom še lepše lahk sledila... Danes sm že naredla korak naprej, ker sm bla na predavanjih oz semniarju z naslovom Ali Slovenija zares potrebuje nov kazenski zakonik?, ki ga je pripravila Katedra za kazensko pravo na PF v LJ v okviru javne razprave o predlogu, na njem pa je sodelovala kopica profesorjev iz LJ faksa in nekaj profesorjev iz Inštituta za kriminologijo... (ob priliki se bom tut na to temo še razpisala ...)!

Rade volje bi vam še posvetila par besed pa me spet baše s časom tak da bom končala, ker šibam na kofe pol pa še na en čajček ... no o tem govorim ....... :)

P.S. Bubbles, pozdravi se!!

7 komentarjev:

bubbles pravi ...

iii, najprej hvala za lepe želje in takoj za tem: aaaaaaaaaaaaaaa, kok sem ti fovš!!! maš, da navijaš še i još, ja!
drugač pa mam skoz v mislih najin "projekt" (da se kao fensi sliš :D). mogoče naslednji ponedeljek?

KaTkA pravi ...

ei sam res ... sm razmišlala o tem, pa morma en res spodobn cait najdit...
sm ZA PONDELEK JA :) ... a to 4.12? tu neki ane? pol morma že zdj dat gor to ane? no ne vem :) al rečema da en teden kasnej da si bojo usi lohka pogleal to :)?

Anja pravi ...

Lubiiii!
Čist preveč si zaposlena.
Kdaj se dobimo??????

Evie pravi ...

Sam res, punci... Zdej bi bil pa že res čas :S.

KaTkA pravi ...

joj kake smotke smo:)!sam zdej se bomo pa za miklavža okej :)?
ka pravita na 7.12?? da mamo mal dalši datum do takrat, da si use zrihtamo?
pa še vseeno hočem sladoled hehe :)

sporočita kak vama bo ;)

***

bubbles pravi ...

oj, sori, sem šele zdej prišla do ne-službenga računalnika... ja, ta pondeljek je 2, lahko pa tut naslednji ponedeljek, da bo čas (so mi vsaj v prvi polovici decembra pondeljki skor edina opcija poleg vikenda). kaj praviš?

Evie pravi ...

Jao js vse te commente s totalno zamudo preberem :S. Ja, itak, meni je super, pa jaaaa sladoledek bi :D.