nedelja, 10. junij 2007

Nedelja...

21.00
hja takle je ... zej sem se neki učila sam nekak mi ne gre u glavo in obupujem nad jutrišnim izpitom :( ...ko bi vsaj enkrat mela srečo z vprašanji pa bi jih znala usaj neki... ker ena vpr so obupna in krepko dvomim v moj uspeh... čeprav Drejči ponavad reče Chin up pa bo use kul :)!!!

mami mi je tako zalogo hrane+vseh sladkarij+cotkic poslala da sm se kr smejala k je bratec prneso vse v stanovanje (komi se je premikal namreč :) ) ... anyway babi je spekla nore kekse, mami pa torto za bratecov rd in js nej bi ob teb ostala hladnokrvna? ma ja no go =) ...

11.16
uf učiri sm komi ob 2h zaspala ker sm bla plidna pa sm se zgodovino učila, danes pa komi žvim, tak sm zaspana še!
ful ful ful sm vesela, ker moj blogec tak lepo napreduje pa mi kr ideje letijo z neba :)... sam je pa problem da mam še izpite pa ne smem tolk gor viset ... hmmm

ko gledam naš forum, vsi tak neverjetno znajo to zgodovino, plus to ekonomijo... bljaaaah...
bo že neki...
zaaaaj pa učit...

4 komentarji:

Anja pravi ...

Wiiii... vesela sem, da si si blogca naredla :)

Zdej bom pa komentirala :D

Leopoldina pravi ...

me too, me too :P
ti pa hitr učkat, da bodo same dobre ocene. pa velik sreče ti želim.
aja, če pa ne smem komentirat, pa kr povej :D

Mateja pravi ...

Veliko sreče na izpitu! ;)

Evie pravi ...

Držim tačke za izpitek.