sobota, 9. junij 2007

Danes on my mind


jaaaaaaaa tolko se mam za učit, da kr glava boli (dobesedno) ...
pa še mislim da se bo ful uscalo ker je tak težko vreme... svašta

čakam...čakam da mi majči napiše uvodno besedilo za moj blogec :) ... ja točno...sama se NE ZNAM opisat :) (bo bolš če me ona...bote vsaj iz prve roke zvedl da se z mano ni za hecat:P)

hmmm dons pa BB.. me prav zanima ka se bo zgodil dans pa kaka bo ta tazadna oddaja... very well :)

jaaaa majči sej vem da bo najbol zanimiv opis ker mi ga boš itak ti napisala (ka misliš zka sm ti ga pa dala za napisat oz no sm te prosla:) )

uf mam še 25 strani pravne zgodovine za naštudirat... jutr pa še pol na vprašanja pa še predelat snov da ne bo u pondelek zmede pa tega sranja :) ...
pa straaaaah me je rezultatov Primerjalca :( ...

3 komentarji:

Unknown pravi ...

krizaaaa...ti si tak zmešana,sploh ne weš u ka se spuščaš...men is dala nalogo da te opišem,jaoo...sej boš vidla,vsa vesoljna slovenija bo zvedla najbolj umazane podrobnosti o teb;)

rtm mala:P

Ninca pravi ...

Opa...ce bos kako socno podrobnost pozabila opisat/napisat, jo bom pa se jaz dodala... :)

Ninca pravi ...

Se videla ni, kaj sem napisala, pa se ze jezi name...ups...le kaj bo sele potem, ko bo prebrala... hm...