četrtek, 9. junij 2011

DIPLOMIRALA!

Yeaaaahhhh!!!
Uspelo mi je dokaj hitro in na dokaj neboleč način, če odštejem 4 leta trpinčenja prej :)!
Uspelo mi je dokončati fakulteto, ki je stopnička do uresničitve mojih sanj, kar se tiče poklica in bodočega dela :)!

Diplomirala sem 22.4.2011, ravno na veliki petek pred prazniki, v soboto pa sva z dragim že letela proti Parizu. Ja, ja, timing je bil tapravi :)!

Da sem diplomirala še pred počitnicami, je zaslužna predvsem moja neverjetno odzivna mentorica, ki je res predana temu poklicu in sem ji neverjetno hvaležna, ker sem se zraven tudi veliko naučila.
Zagovor pa sploh ni bil noben bav bav, ampak sproščena debata s komisijo in vmes veliko smeha. Tako, da bom odnesla zadnje spomine le v najlepšem okviru, saj mi je komisija ocenila diplomsko nalogo in zagovor s CUM LAUDE (odlično, 10)!

S tem sem torej dobila pravico do naziva: univerzitetna diplomirana pravnica ... jp, res sm ponosna, ampak se še ne zavedam dobro, čeprav je že dober mesec mimo. Mogoče kasneje, ko bom v službi in spet vse od začetka...

It feels awesome!!! :)



3 komentarji:

Katykaa pravi ...

Čeprav je od tega že en mesec, vseeno še enkrat čestitke uni. dipl. pravnica :P
Maš kak popust za nas blogerke glede pravnih svetovanj? :))
Zdaj lahko uživaš v poletju, s polno mero!:)

Luka pravi ...

...
Čestitke še z moje strani :):)
mene pa septembra čaka :)
lepo preživi poletje :)
...

KaTkA pravi ...

hvala obema :)
pravna svetovanja so za tebe, Katykaa zastonj, sej veš za prijatelje vse :)!