torek, 16. marec 2010

Nov prenosni telefon?

Ja, man!! That's right!
Nokia E71 ...aha!

Moj novi telefonček in jaz sva se že lepo dobro spoznala in se prav dobr razumeva (beri: sem se ga že navadla in celo tipkovnica, ki je query (se mi zdi), mi ne dela groznih problemov)!
Moj dragi bratec se je lepo izkazal, ko mi je tako igračko zrihtal za sorazmeroma malo evričev :)!


That's my new baby :)!!



4 komentarji:

Luka pravi ...

...
všeč :)
so sicer še druge barve, samo je ta definitivno najboljša!
vesel sem zate :)
...

KaTkA pravi ...

ja ja, tale barva zmaga, ker je tak ženskaaa :)
hvala :)

Anonimni pravi ...

Wonderful post, really great tips and advice. I was interested by your comment,
Cheap Flights to Shenyan
Flights to Shenyan
Shenyan Flights

Veer pravi ...

Thanks, seriously, I am very happy for you to select photos & use, along with words; I don't really think I can write word for you. I hope this is OK, like your blog.Cheap Flights to Accra
< Flights to Accra
< Accra Flight