ponedeljek, 9. marec 2009

Novosti

Pred približno tednom dni sem uspela dat dol moj fiksni aparat :D... in zdej so moji zobki ravni, lepo stojijo v vrsti in se važijo, ko se zasmejem! Sicer mam še en tak neopazen snemljiv brezbarvni plastic fantastic apart, ki je utrjevalni, da se zobki počasi privadijo na novo stanje (brez teženja kovine).

Poleg tega pa sem si v svojem 21. letu dala naredit luknjice v ušesa za uhane. Prej nikoli nisem pomislila, da bi si dala uhane gor, ker pač se mi ni zdelo potrebno, zdaj pa me je moj dragi presenetil, ker mi je za božička podaril najlepše uhančke ever in to je seveda privedlo do tega, da mam zaenkrat notri še medicinske, kmalu (že ta vikend) pa se bom važla z uhani Swarovski :)!

wiiii komi čakam :)!

5 komentarjev:

david santos pravi ...

Excellent postings and very nice photos.
Congrats!!!!

Samosvoja pravi ...

Uf, blagor teb, js bi tud mela perceft zobke :S

Izgubljena. pravi ...

Tole so pa res novosti :) - nism vedla, da si mela aparat? :)

KaTkA pravi ...

hehe seveda draga darja, mela sm ga leto pa pol, tu nekje, takoj k sm ga dobla sm dala slikce gor na internet ... sam takrat me še verjetno nisi prebirala tako redno kot zdej ;)

zdej me boš poznala z lepimi zobki :P

Anja pravi ...

hehe... js tudiiiiiiiiiiii!
ampak men je ta aparat res všeč, ko ga vidim na komu :)