ponedeljek, 11. avgust 2008

Let's see...


...kaj počnemo te dni (če si na hitrco prebereš naslov in prejšnjo vrstico, se lepo rima a :P):

- gledamo OI v Pekingu in nestrpno čakamo, da bojo naši v finalu, da bomo navijal za njih (Petkovšek, Isakovičeva, Mankoč, Čop-Špik, Žolnirjeva, Šestakova, Kozmus.... uf tolk medalj?!)
- se učimo oz bom raj napisala, da se učim, ker se ostali pri meni doma sploh ne učijo (le zakaj bi se, če se jim ni treba :D!) in iz principa nism hotla napisat to na prvo mesto :D
- hodim okoli po piknikih, če mi rata splanirat učenje...
- zvečer obvezno pogledam kak movie, ki se je čez dan potegnu dol
- čvekam po msnju in čekiram babji forum
- grem proti večeru skoraj vsak dan malo okol na sprehod ali pa mi uspe it kaj na basket na igrišče sam to je bolj poredko
- in mislim na lepše čase, čase po izpitu, ko bo izpit (upam!) narjen in bom razmišlala sam, kera last minute ponudba je bolj ugodna ...

Hja, po pregledu mojih dejavnosti gledam na preživljanje mojih dni, kot da so čist mimo, da ne delam nič uporabnega... praktično res ne delam nič uporabnega, sploh če na koncu izpit ne bo ratal! Be optimistic, še je neki časa da se še kej naučimo!

Evo to je blo kratko javlanje, brez navdiha, brez zanimivih prigod in praktično dougočasno branje, razen če se komu sviđa moje jamranje, sam kaj ko je pa čista resnica :)!

12 komentarjev:

Evie pravi ...

Sej pa ni slab način preživljanja dni ;) Ok, učenje ravno ni žur, apak če si potem utrgaš še mal časa in se nagradiš s fajn čevapom, pirom, kakšnim muvijem al pa sam šetnjo ... Ni slabo no.

KaTkA pravi ...

hehe sej res ni prehudo, razn to da se morm dopoldne spravit kmal iz postle in neki naredit za faks, po kosilu sledi ista zgodba... komi čakam na koncu kak vikend s piknikom al ap večer s pjačko :)

Anja pravi ...

Mah veš, tudi js čekiram kera last minute varianta bo najbolj ugodna... kam in s kom misliš pičit? Mene čaka TURČIJA!!

"SAMO" en izpit še imam (pogoj)... upam, da bo narejen no...

kdaj se torej dobimo?

Izgubljena. pravi ...

Uuu! Jaz imam približno isti potek dneva - še posebej mi je najljubši tisti večerni, ko moram obvezno pogledat en film - je že čisti ritual postalo to :)). Imaš kakšno priporočilo?? Jaz grem kar po vrsti po imdb.ju:)).

KaTkA pravi ...

@anči: ka ap vem kdaj bi se zmenle, mormo mal pogleat kdaj nam paše mislm ker dan... ka pa u petek ko je praznik tudi delaš? bi takrat zvečer šle mogoč lahk al pa kako nedeljo? al ti bolj to preživljaš z dragim :)?

@vađajna: včeri sm gledla Stomp the Yard in mi je biu ful ušeč, drugač Pride&prejudice mi je ful dober, pa večina romantičnih filmčkov ... Love&basketball bom dons, drugač pa sm predvčerišnem gledla The other Boleyn girl in mi je biu tak razmišlujoš ... kr dober no :)
povej kake zvrsti bi mela, pa ti povem kakga ... aia veš kerga morš še viet: Enough (jenifer lopez igra), tega garantiram d je faini ;)

Anja pravi ...

Uff Katka veš propste dneve sem najraje čimveč z dragijem, ker se čez teden nič ne vidiva zarad službic najinih... upam, da štekaš... :o)ampak sej, če se zmenimo za en fajn termin, se odpovem tudi cartanju :o) hehe... sam tale vikend bo kriza, ker mata dedek in babica zlato obletnico poroke.. pol pa sej veš, family stuff :o)

KaTkA pravi ...

kdaj maš pa ti izpit? js mam enga 1.9 in po tem, sm free pa se magar za takrat za čez teden zmenimo, ker če zdej dopoudan u celje pridem, mi grejo ure učenja (sej veš kak je to).
te pa čist kapiram d si z lubijem. bomo tak zrihtale d bo za use okei :) ...
po službici si pa verjetno precej zmatrana an? pol pa pustimo stat ta vikend pa se bomo tekom naslednjega tedna slišale pa dogovoile ok :)?


drugače pa mislim d se bomo s kolegicami last minute pobrale kar v grčijo če mi rata naredit ta izpitek ... (prosim,da naredim!)

Izgubljena. pravi ...

Ja katka - sama sem čisto ubrisana na romantične filme, sploh v tem težkem času (učenje etc.:)) so izjemna sprostitev prav te limonaste komedije :)). Enough praviš?? :)) Že loadam... :D (včeraj sem gledala down with love, kjer renee zellweger igra in je prav zanimivo, ker je ala šesteseta stil notri - tako v igri, kot v vseh tistih cunjah:)).

Izgubljena. pravi ...

Ja katka - sama sem čisto ubrisana na romantične filme, sploh v tem težkem času (učenje etc.:)) so izjemna sprostitev prav te limonaste komedije :)). Enough praviš?? :)) Že loadam... :D (včeraj sem gledala down with love, kjer renee zellweger igra in je prav zanimivo, ker je ala šesteseta stil notri - tako v igri, kot v vseh tistih cunjah:)).

Izgubljena. pravi ...

(sem dojela, da enough ni nič romantičnega:D - bom vseeno pogledala:))

KaTkA pravi ...

ja enough res ni nič kaj romantičnga, sam je pa powerfull movie ;) boš vidla, ne bom nč povedla:)!

just my luck je kul, wimbledon, no reservations, notebook, gone with the wind, just like heaven, 50 first kisses ... uf še se bom kej spounala :D ...

maš ti kak predlog zame :)? bilokak žanr je, važn d ti je biu učeš :)

Izgubljena. pravi ...

Ma polno jih imam :)) - včeraj sem gledala enchanted - skoraj butast film, ampak mi je bil vseeno všeč:)) - pravljični film pravzaprav, narejen verjetno za bolj mlajšo populacijo:). PA tuck everlasting, za katerega idejo sem pobrala na n.jinem blogu:) mi je bil tudi všeč.. Pa the nanny diaries sem tudi uspela pogledat (celo) :) PA ohhh... Ogromno jih je še pa se jih ta trenutek ravno ne spomnim... Če me kakšen še posebej navduši, ga pa itak omenim na blogu:).

MAdoniš... Filmi so pa res ena taka zgovorna tematika:)).