četrtek, 15. maj 2008

Tečna, utrujena, živčna...

Svašta... danes sem bila v Nuku komi dobre 3 urce... čeprav sem mela ful dober načrt, da bom ful pridna in produktivna, da bom do najmanj 7h zvečer v knjižnici se pridna učila .... ampak ne, ni šlo! Nuk je bil tak grozno poln, da me je kr strašlo, nisem se počutla dobro tam in nism se mogla skoncentrirat na snov, ker je folk kr hodil mimo in pomožnosti se je kdo s kom znanim srečal in gremo eno debato poleg tebe se pa par ljudi z muko uči ... yeah right!
Pridem domov, niti skuhat se mi ni lublo enih enostavnih
makaronov, ampak sm se dala spedenat tak, da sm zavrtela Halo Vučko in čakala več kot 1,5h, da so mi prpelal mojo cenjeno tortiljo s tuno!
In potem cel načrt, kak se bom js spravla učit in predelovat še vprašanja iz lanskih izpitov in ponovila še 1x civilno... seveda mi nič od tega ni ratalo, mogoč mi je uspel prebrat in ponovit glih 5 vprašanj vsega skupaj od 4h, kar sm doma...
Ne ljubi se mi nič, postajam živčna in vse te skripte in zvezki in zakoni mi že rahlo (bodimo skromni) preseda!!
Komaj čakam soboto, da bom to odpisala in ko odpišem izpite, pičim domov pod kovter in spim dalje ... ne pustim se motit! Hočem naredit in mi je prav muka, ko bom jutr še bolj živčna, ker bo "dan pred izpitom". Verjetno sm tak tečna, ker sm snov že predelala in samo še prekladam te knjige in ves ta stuff gor in dol in nevem kaj bi pogledla... na koncu bo pa spet tak, da se bom tepla po glavi, ker "glih tega nisem pogledla, pa glih to je blo na izpitu", as usual :) Katja has luck everytime :)!

No, zdej se bom po mučenju same sebe poskusla še mal spravit k listom z vprašanji in razmetavala vse skripte, da odkrijem odgovore ... perfect plan!

In kar je najbolj smešno: najbolj od vsega me je v soboto strah tega, da me bo sred izpita lulat in ne bom smela ven 2h in 15 min, kolker pišemo vse te tri izpite skupaj ... če si js ne delam problemov sama sebi... zakaj se mi dozdeva, da sem moj največji problem glih sama sebi?

7 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Si čisto upravičeno polna problemov:)) - tudi jaz bi bila na tvojem mestu... Tri izpite v dveh urah? Jaz pa se pritožujem, ko imam dva na dan v razmaku šestih ur:/...

Katykaa pravi ...

Res je, da maš kar tri izpite v tako kratkem času, da se morajo kje problemi najdit! Sam jst verjamem vate in bom držala pesti, da ti bo šlo vse kot po maslu.

Z učenjem je pa itak tko...ko si enkrat vse predelala in greš zdj ponavljat, si misliš pa sej to vem gremo naprej...pol pa pride panika na izpitu!

Sam don`t worry!Vse bo šlo super, potem pa si privošči dooolg spanec, ker si ga zaslužiš!

Evie pravi ...

Eh Katja, poznamo take dneve. Ravno takrat ko so najbolj idealne okoliščine za učenje je toook boljš buljit v nohte, se mal preseravat po compu al pa pospravlujat sobo (ja, pol se mi že res ne da več) al pa enostavno gledat v zrak.

Drgač pa ne se preveč sekirat, sej bo kmalu mimo in verjamem, da boš uspešno spravla pod streho tud tale izpitek*

KaTkA pravi ...

ma ja tak je ponavadi ja, da tečnarim, sam danes me začuda še sploh ni prijelo ono tečkasto stanje... nism ŠE živčna ... knock knock po buči :)
pred pou urce prispela iz nuka in se poslovim od njega za par dni... upam d mi res rata tole ...

te skripte in zakoni mi grejo že na živce, celi so predrkani (se opravičujem izrazu, sam če je res)

hja točn tk k si rekla Evie - k se morš učit, ti niti buljenje v zrak ni problem :)

hvala vam za podporo pa držat pesti jutr ob 8h :) ... (sej se niti zbudila ne bom do sredi izpita :P)

Nihljaj pravi ...

Uf, držimo pesti, mehur sprazni doma, med stresom pa se itak vse zablokira tak da ne skrbi - na lulanje niti pomislila ne boš, ker ne bo časa :)

To preživi in muke bodo do naslednjič pozabljene :)

Srečno!

Maychi pravi ...

Bom držala šapke, da boš čim uspešneje naredila izpit.. Sicer pa ali nimate na vašem faksu tudi full dobro knjižnico?

KaTkA pravi ...

@N. a veš d si me potolažla :)? nism niti pomisla na to, da bo vse blokiral pod stresom :) ... lulat bom šla tik predn bojo dal tiste tri pole in to bo to :)

@mayci: am ja mamo kr okei knižnco, sam je problem, da je ful pouna - v smislu da kake pametne bjonde prnesejo svoje skriptice, jih vržejo na mizo in grejo... in tak majo čist vest ... anyway pa še premal placa je ker maš glih pol metra x 30 centi placa ... me not like

tak da NUK je kr okei :)

uh ja ... bo že nekak :)