sreda, 7. november 2007

The Šmarjada in današnja tekma s CSKA

Okej, ker je blo treba moje grlo pošteno razkužit, da se nebi še več bacilov noter naselilo in ker je ravno prav prišla za ta namen fešta mojega kraja Šmarja pri Jelšah imenovana Šmarjada, smo vsekakor morali združit prijetno s koristnim :) ...torej razkuževali na Šmarjadi v družbi the best ludi - Šmarčanov ala Šmarjakov :P!
In NE, nismo pili Šmarnice hehe... smo pa tankali neko belo vino (baje da je dal sponzor :P), js ga glih nisem... sem pa double stock colo... to pa je blo pravo ja ;)!

No, danes pa se odvija še tekma Union Olimpija : CSKA... Naj povem, da sem po karte šla "že" v ponedeljek okoli 12h, ampak jih je ZMANJKALO!!! Skoraj me je zadela kap, ko mi je prodajalka rekla, da "žal kart ni več, ker so vse razprodane"!!! Moram rečt, da se je cela dvorana razprodala v bliskoviti hitrosti, ker v četrtek, ko je bila prva tekma Olimpije v Evroligi v domači dvorani proti Olympiakosu iz Aten, so se karte dale dobit še uro pred tekmo!
Olimpija je to tekmo dobila in igrala neverjetno super! Se pravi, Slovenci smo taki, da ko gre nekomu dobro, ga bomo spodbujali, se vneto grebli za vstopnice in hvalili na veliko, ko pa bo ta-isti na tleh, v krizi, pa dajmo pluvat po njemu, saj itak nikoli ni bil dober! ... in točno to se vidi zdaj ... Stavit grem, da če Olimpija zgubi proti CSKA (za kar so velke možnosti, ker je CSKA favorit za prvaka Evrolige - zadnjih 5 let je stalni član finalnega turnirja - in ta ekipa tudi ni nova, torej so zelo dobro uigrani za razliko od naše Olimpije), potem se bojo karte spet delile po polovični ceni!
Vglavnem js upam, da se bo Olimpija borila tak ko se zna in je v četrtek že pokazala, da se lahko kosa tudi z največjimi (in velikoproračunskimi) klubi po Evropi kljub na papirju slabšim igralcem.
Držimo pesti! Good luck!

Evo pa še mal za plesat moj Lollipop od Mika :)

2 komentarja:

Evie pravi ...

Vse za ljubo zdravje a ne? :D Lepo da se tok žrtvuješ :P.

Maychi pravi ...

Moram priznat, da mi je tale komad prav najboljši. Mi bratec skoz govori, da se mi odtrga ko ga slišim :)