ponedeljek, 25. junij 2007

Opravičilo za vse moje

Rada bi samo komentirala moje življenje zadnje par mesecev. Za vas, moji dragi osebki, prijatelji, nimam skoraj nič več časa, vedno zavrnem povabilo na sladoled, kavico ali sprehod z besedami: "Oprosti, ampak res nimam časa. Moram se učit, sej veš, izpiti." in vi, dragi moji, mi enostavno z tolažilnimi besedami rečete: "Vem, samo sem le upal-a, da te zvabim na sončka, ampak ti se res rajši posveti faksu, da nam bo vsem skupaj potem lepše."!
Ne znam vam povedat, kako veliko te besede meni pomenijo! Samo, da slišim v njih tolažbo, skrb in upanje, da se vidimo in svet je kar lepši (čeprav trenutno ne vem, če zunaj kaj cveti), ker vem, da ste z mano in ob meni tudi, ko nisem sposobna socialnosti in nisem na voljo 24/7. Edina stvar, ki me trenutno še drži v stiku z vami, sta telefon in internet (hočeš-nočeš, stvar je hitra). Zdaj vem, da pravi prijatelji res obstajajo!
Vem, da se na vas lahko zanesem kadarkoli in kjerkoli!

I love being your friend, 'cus this world is much better, when you're with me:)!

Četudi se ta post sliši preveč pocukran in vsakdanji, je napisan z razlogom in z resničnimi občutki!


Hvala!

11 komentarjev:

Evie pravi ...

Če bi bla med temi prjatli js bi ti z veseljem oprostila :)))
Držim pesti, da bojo pijačke čim prej padle pa seveda da bojo izpitki uspešno mimo*

Mateja pravi ...

Lepo si jim napisala.In sigurno ti nimajo kaj zamerit..Včasih žal pride vse na kup,da nimamo časa za ljudi okrog sebe.Ampak ko bodo vse te obveznosti za faks mimo,bo toliko večje veselje it ven.;)

bubbles pravi ...

jst ti lahko v tolažbo napišem, da nas je še ene par takih. enostavno ko je gužva z npr. izpiti ni socialno gledano praktično nič od mene. delno tut zato, ker bi samo o izpitih govorila, tega si pa noben ne želi :)

KaTkA pravi ...

hvala vam vsem trem :)...in bla bi vesela če bi mela vas tri med njimi :)...
btw evie vidim da si celje,šentjur:)? js sm tut iz teh koncev ;)

Evie pravi ...

Sama se mam sicer za pristno Celjanko, čeprov že 5 let živim v Šentjurju :D. Kaj moreš, in love s Celjem, hate Šentjur :/

KaTkA pravi ...

hehe ma js sm doma u celju,šentjurju in mestinju :) ... šentjur-trenirala tam, celje-gimnazija, mestinje-moja sobica:)!

Anja pravi ...

Reeees? Iz Mestinj si??? Waaaa... tam stanuje nekdo, ki mi je bil všeč ;)

Evie pravi ...

:) Js mam tud gimnazijo v Celju, na Kajuha sm hodla. Pa ti?

KaTkA pravi ...

jp iz MestinjA :) ... kdo pa je to biu? :)
am hodla sm na Center :)

Evie pravi ...

Ooo, konkurenca :P Hecam se :)

KaTkA pravi ...

ah ja priznajmo Kajuh in Center sta res nad nekaterimi šolami :) ... men ni žal d sm šla tja...