petek, 29. junij 2007

Audi R8



Tole pa je avto:). Bolj ko kaj druga, mi je všeč njegova zunanjost. Afkors da se ne spoznam na avte najbol pa me niti ne zanima tolko to. važno da je lepo zaobljen in da bi tak avto bil vsekakor perfect zame (hihihi) ...edino kar sm uspela razbrat iz vseh tistih podatkov v predstavitvi avta, je blo to da doseže 420 km/h...možno pa je da sm kej zamutila ker se ne spoznam glih na tiste podatke tam :)...anyway če bo kdo vedu pravilni odgovor naj me prosim lepo popravi:)!



pa še ena zadevca, ki me je kr šokirala:
In kakšne sorte superšportnik je audi R8? Seveda gre za dvosed, s sredinsko nameščenim motorjem, zasnovan pa je tako, da se bodo bogataši z njim pogosto vozili. Pri Audiju so izračunali, da so ciljna skupina visokoizobraženi moški, stari povprečno 47 let, brez otrok, lastijo vsaj 3 avtomobile, R8 pa bi moral zasedati vlogo avta za vsakodnevne opravke. Zato je R8 zelo civiliziran športnik.



6 komentarjev:

Alex pravi ...

SI malce zamutila ja :D 420 konskih moči ma... končno hitrost ma pa 301km/h :D

KaTkA pravi ...

ups... se mi je zdelo da je to mal preveč :)...
danke šon :)

Evie pravi ...

Aaaaa, melaaa :)

KaTkA pravi ...

i believe you would :) ...jes tui (js ga BOM zihr mela ko bom vlka), to sm mamici zadnič omenla, pa se je sam smejala :)

Zala pravi ...

Mene pa sploh ne gane.. jst bi Nissan Navaro, kšnga Range Roverja, Hummerja (H1 ;) drugač bi bil pa tud H3 ok) Porsche cayena(tko nekak) ;) Veeeeeliki avtii za veliko punco ;)

pizmovka pravi ...

vidm, da se za iste avtomobile kuriš kot jaz!! jest sem fanica tega, odkar je ven prišel! Girl power...pa nej še rečejo, da morjo bit ženski avtomobili švoh.